Så har vi været til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ja det så dejlig bekræftigende. Jeg er stadig meget oppustet 13+5 så håber den rigtige mave snart kommer istedet

Har hørt at som første gang kan man måske først se den rigtige mave i uge 20, der er lang tid til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja så fik vi set den lille skumfidus 

Efter mine beregninger (udfra sidste mens) skulle jeg være 7+0, skumfidus målte 5,7 mm tilsvarende 6+4, men som gynækologen sagde så kommer det jo helt an på hvornår jeg har haft ÆL og hvornår ægget har sat sig fast, så jeg skulle ikke være urolig!

Men det vigtigste: HJERTET SLÅR   

Det var så skønt men samtidig så urealistisk for vi havde jo ikke regnet med at det kunne ske og nu har jeg været til den første scanning, og har det første billed af min lille skat 

Jeg blev helt lettet da hun sagde hun kunne se hjertet, og både kæresten, min mor og jeg havde brug for en kleenex  Specielt den kommende far, han var så stolt over at se det lille hjerte!

Så nu er vi alle bare på en lyserød sky og venter bare på at vi skal til den første lægeundersøgelse d. 15 maj  

Tillykke sødeste...  Så fantastisk.. 

Anmeld

2. maj 2013

Lotus86

Fantastisk, stort tillykke

Anmeld

2. maj 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Tillykke sødeste...  Så fantastisk.. 

Tak søde 

Det bliver så hyggeligt at følges ad  Min termin blev rykket til d. 22/12 idag, men det kan jo hurtig ændre sig igen 

Anmeld

2. maj 2013

grinny

Lotus86 skriver:

Fantastisk, stort tillykke

Mange tak 

Anmeld

2. maj 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Tak søde 

Det bliver så hyggeligt at følges ad  Min termin blev rykket til d. 22/12 idag, men det kan jo hurtig ændre sig igen 

Mine kommer jo nok før tid.. Det bliver pks.. 

Anmeld

2. maj 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Mine kommer jo nok før tid.. Det bliver pks.. 

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men så kan vi da følges det meste af vejen  Det er bare fordi du ikke vil nøjes med en  

Anmeld

2. maj 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men så kan vi da følges det meste af vejen  Det er bare fordi du ikke vil nøjes med en  

Det er jo lige det.. Og vi må mødes i terminsgruppen på et tidspunkt.. cefé og shoppe tur.. 

Anmeld

2. maj 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Det er jo lige det.. Og vi må mødes i terminsgruppen på et tidspunkt.. cefé og shoppe tur.. 

Ja det må vi, det kunne være så hyggeligt  

Anmeld

2. maj 2013

BigHope13

grinny skriver:

Har hørt at som første gang kan man måske først se den rigtige mave i uge 20, der er lang tid til 

ja puha der er lang tid endnu, men jeg er nu alligevel glad for den oppustet mave og den bliver grundig nusset af både mig og manden så selvom det ikke er baby der fylder der inde og danner rammen så føler man sig bare ret gravid når den buler,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.