Hvornår begyndte du at mærke mindre liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Jeg mærker præcis lige som dig, kan mærke han møver rundt derinde, men ikke rigtig spark! Jeg fik en snak med fødegangen i dag, alt var helt normalt, men hvis man er i tvivl skal man kontakte dem

De mener han har vendt sig lidt rundt, så han sparker ind a, og det kan jeg jo af gode grunde ikke mærke

Fornuftigt at ringe til fødegangen, så skal du ikke være nervøs over det  Det er hvert fald dejligt, og at høre man ikke er den eneste, der mærker det samme som en selv. man er lidt på bar bund, når det er ens første graviditet. 

Jeg har været til 3D i dag, og der var heller ikke noget galt overhovedet. 

Held og lykke til dig og din lille dreng i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

banana3

malle23 skriver:

Fornuftigt at ringe til fødegangen, så skal du ikke være nervøs over det  Det er hvert fald dejligt, og at høre man ikke er den eneste, der mærker det samme som en selv. man er lidt på bar bund, når det er ens første graviditet. 

Jeg har været til 3D i dag, og der var heller ikke noget galt overhovedet. 

Held og lykke til dig og din lille dreng i maven

Ej hvor dejligt !! Var der meget at se ? Vi har også overvejet 3D scanning nemlig

Anmeld

2. maj 2013

AnthonsMor

banana3 skriver:

Jeg er i uge 27, og synes aktiviteten er dalet den sidste tid, er det normalt ved denne tid? Jeg mærker ham hver dag, men ikke i samme stil som tidligere. Hans spark bliver også kraftigere selvfølgelig

Hvornår begyndte du at mærke mindre aktivitet?

Da jeg ventede Anthon tror jeg det var deromkring aktiviteten i maven faldt, mærkede ham dagligt, men helt andre bevægelser, som om han ikke sparkede mere, men skubbede rundt

Anmeld

2. maj 2013

sof2013

det lyder da til at være meget forskelligt.
jeg er i uge 35+2 idag. jeg mærker hende hverdag og for det meste tit nogen gange så meget jeg tænker så lig dig lige til at sove lidt. men ved mig er det ikk direkte spark mere det mere blidt som en glidende bevægelse hen over maven.
men hun kan godt ha en stille dag.

min jdm siger det fordi hun ikk har meget plads tilbage.

Anmeld

3. maj 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Ej hvor dejligt !! Var der meget at se ? Vi har også overvejet 3D scanning nemlig

Det var rigtig meget at sbanting har fået godt sul i ansigtet. Hun vejlede 1142 gram. Det er helt sikkert en oplevelse, man skal give dog selv  Kan varmt anbefaldes!

Anmeld

3. maj 2013

Trekløver(:

malle23 skriver:

Det var rigtig meget at sbanting har fået godt sul i ansigtet. Hun vejlede 1142 gram. Det er helt sikkert en oplevelse, man skal give dog selv  Kan varmt anbefaldes!

Der var rigtig meget at se *

Anmeld

3. maj 2013

banana3

malle23 skriver:

Der var rigtig meget at se *

Ej må jeg ikke se billede ??

Anmeld

3. maj 2013

Trekløver(:

Jo  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Ej må jeg ikke se billede ??

Har lagt et op. Hun var ikke så samarbejdsvillig, da hun lå og puttede sig i både moderkage og navlestreng, så man kan få endnu bedre/tydeligere billeder, hvis bebsen samarbejder lidt

Anmeld

3. maj 2013

banana3

malle23 skriver:

Har lagt et op. Hun var ikke så samarbejdsvillig, da hun lå og puttede sig i både moderkage og navlestreng, så man kan få endnu bedre/tydeligere billeder, hvis bebsen samarbejder lidt

Årrh.. Lille baby, hvor vildt det er så tydeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.