Hvornår begyndte du at mærke mindre liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
22 svar
8 synes godt om
2. maj 2013

banana3

Jeg er i uge 27, og synes aktiviteten er dalet den sidste tid, er det normalt ved denne tid? Jeg mærker ham hver dag, men ikke i samme stil som tidligere. Hans spark bliver også kraftigere selvfølgelig

Hvornår begyndte du at mærke mindre aktivitet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Trekløver(:

Jeg er 27+1 og oplever det samme, så følger lige lidt med. 

Anmeld

2. maj 2013

banana3

malle23 skriver:

Jeg er 27+1 og oplever det samme, så følger lige lidt med. 

Det var helt beroligene at du skrev! Så kunne det være det er normalt? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er lidt nervøs ved tanken om der "allerede" ikke er så meget aktivitet?

Anmeld

2. maj 2013

Stjerneskud

Jeg mener det er lige omkring det tidspunkt hvor d er mindre aktive! Så det skal ikke bekymre dig, så længe du stadig mærker en hver dag

Anmeld

2. maj 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Det var helt beroligene at du skrev! Så kunne det være det er normalt? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er lidt nervøs ved tanken om der "allerede" ikke er så meget aktivitet?

Har selv været nervøs over det, så forstår dig godt! Troede først det var omkring uge 30. At fosteraktiviteten ville ændre sig. 

Jeg mærker sådan en møven og ikke lige så mange små spark, som de første uger, jeg mærkede liv. Der kan godt gå mange timer imellem jeg mærker hende. 

Hvor ofte mærker du liv om dagen? 

Anmeld

2. maj 2013

LilleChelle

Det er ganske normalt. 

Jo længere hen i kommer, jo mere begynder baby at opføre sig som en baby. Og rigtig mange babyer sover de fleste af døgnets timer  

Her var der dog ikke meget søvn fra bassens side i maven :p 
Ej heller da han kom ud  

Anmeld

2. maj 2013

Fenja09

banana3 skriver:

Jeg er i uge 27, og synes aktiviteten er dalet den sidste tid, er det normalt ved denne tid? Jeg mærker ham hver dag, men ikke i samme stil som tidligere. Hans spark bliver også kraftigere selvfølgelig

Hvornår begyndte du at mærke mindre aktivitet?

Da jeg var i uge 29 kom jeg en tur en på FG fordi bettepigen ikke havde bevæget sig i et døgn. Da jeg så kom ind og fik alverdens måleapperater startede det igen. Jeg oplevede ikke en direkte nedgang i aktivitet pånær det ene døgn. Men da jeg kom længere hen dvs meget tæt på termin bevægede hun sig ikke særlig meget.

/Fenja

Anmeld

2. maj 2013

Annette A

I uge 28 og fik af vide af jordemoderen at det er et helt normalt tidspunkt hvor mange kvinder komer ind til et tjek på fødegangen fordi de mærker mindre liv.

Anmeld

2. maj 2013

banana3

malle23 skriver:

Har selv været nervøs over det, så forstår dig godt! Troede først det var omkring uge 30. At fosteraktiviteten ville ændre sig. 

Jeg mærker sådan en møven og ikke lige så mange små spark, som de første uger, jeg mærkede liv. Der kan godt gå mange timer imellem jeg mærker hende. 

Hvor ofte mærker du liv om dagen? 

Jeg mærker præcis lige som dig, kan mærke han møver rundt derinde, men ikke rigtig spark! Jeg fik en snak med fødegangen i dag, alt var helt normalt, men hvis man er i tvivl skal man kontakte dem

De mener han har vendt sig lidt rundt, så han sparker ind a, og det kan jeg jo af gode grunde ikke mærke

Anmeld

2. maj 2013

Victoria2013

Jeg tror det er meget forskelligt hvordan de graviditeter er... jeg er 33+0 i dag og aktiviteten i min mave er ikke dalet på noget tidspunkt. Hun er nærmest ligeså aktiv som hun plejer at være og det kan være ret voldsomt, hun er jo ved at være stor efterhånden... jeg overvejer nogle gange om hun ikke lige trænger til en lur snart, så mors mave kan få lidt ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.