tisser og laver indenfor :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

wamse

B&J skriver:

jeg tror skisme han straffer dig når du går også selv om du har tisset af med ham inden du går... har du evt en bold med noget guf i som han kan få tiden til at gå med når du går???

Han spiser aldrig når jeg ikke er hjemme, eller drikker, det gør han lige så snart, at jeg er hjemme igen Han ligger det samme sted i gangen når jeg kommer hjem, så måske jeg kun skal give ham gangen at være i, når jeg ikke er hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

B&J

wamse skriver:

Han spiser aldrig når jeg ikke er hjemme, eller drikker, det gør han lige så snart, at jeg er hjemme igen Han ligger det samme sted i gangen når jeg kommer hjem, så måske jeg kun skal give ham gangen at være i, når jeg ikke er hjemme?

det kunne være du skulle prøve gør det lidt hyggeligt der ude fordi så skærmer du også af kan være han ikke kan rumme i ikke er der i de andre rum så på den måde straffer jer... jeg ville prøve...

og håber af hele mit hjerte det virker

Anmeld

2. maj 2013

wamse

B&J skriver:

det kunne være du skulle prøve gør det lidt hyggeligt der ude fordi så skærmer du også af kan være han ikke kan rumme i ikke er der i de andre rum så på den måde straffer jer... jeg ville prøve...

og håber af hele mit hjerte det virker

Jeg prøver at lægge hans hundekurv der ud nu, for cykler i dyrhandlen om lidt Men hvad jeg lige gør med natteproblemet, det ved jeg sgu ikke

Anmeld

2. maj 2013

B&J

wamse skriver:

Jeg prøver at lægge hans hundekurv der ud nu, for cykler i dyrhandlen om lidt Men hvad jeg lige gør med natteproblemet, det ved jeg sgu ikke

Nej det ved jeg godt nok heller ikke ... øv hvor er det træls ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.