tisser og laver indenfor :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.379 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. maj 2013

wamse

Åhh mangler lige lidt råd omkring min hund på 2 år. Han er begyndt at tisse og lave indenfor både dag og nat

Han har altid haft svært ved at holde sig, men nu synes jeg godt nok, at han presser den. Han sover ved mig om natten på 1 sal, og han har aldrig før tisser eller lavet i soveværelset, men det gør han så nu. Han er ude og tisse af lige inden jeg går i seng om aftenen.

Her til morgen var han alene hjemme i 1 time, og da jeg kom hjem, lagde der en stor sø underspisebordet
Det er altid de samme steder han gør det.

Står døren åbent til min datters værelse om natten, så er det helt sikkert, at han har tisset på hendes gulv

Er godt nok ved at være træt af det Så nogle ideer til hvad det skyldes, og hvad jeg kan gøre, for at stoppe det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

B&J

Han kan helt sikkert lugte der hvor han har tisset.... har du prøvet ruin off det tager de små partikler hundene kan lugte vi ikke kan...

evt. når du går i seng så lig max 2-4  isterninger i vandskålen så drikker han ikke.. også skal han ikke tisse om natten..

går du med ham om morgen inden i går ud af døren??

Anmeld

2. maj 2013

wamse

B&J skriver:

Han kan helt sikkert lugte der hvor han har tisset.... har du prøvet ruin off det tager de små partikler hundene kan lugte vi ikke kan...

evt. når du går i seng så lig max 2-4  isterninger i vandskålen så drikker han ikke.. også skal han ikke tisse om natten..

går du med ham om morgen inden i går ud af døren??

Han har ikke mulighed for vand i løbet af natten, for han sover på 1 sal sammen med mig og Lærke.

Han er altid ude inden jeg går over i skolen med Lærke, og som regel er jeg kun væk i 20 minutter max.

Nej har ikke prøvet at sprøjte det, kan jeg købe noget i en dyrhandel, for så cykler jeg der ned om lidt?

Anmeld

2. maj 2013

B&J

wamse skriver:

Han har ikke mulighed for vand i løbet af natten, for han sover på 1 sal sammen med mig og Lærke.

Han er altid ude inden jeg går over i skolen med Lærke, og som regel er jeg kun væk i 20 minutter max.

Nej har ikke prøvet at sprøjte det, kan jeg købe noget i en dyrhandel, for så cykler jeg der ned om lidt?

jaaa det kan man nemlig købe det i en dyrhandler

når man putter det på dufter det af sæbe

har han blærebetændelse????

men tror nu mere det er blevet til en dårlig vane man skal af med men skisme ikke nemt når man ikke er hjemme eller om natten kan i evt. lukke de døre han går det ind til især om dagen??? ellers hvis han går ind i rummene når i er hjemme så gå efter så føler de sig nemlig overvåget og tit stopper

Anmeld

2. maj 2013

Aabye

Vask gulv og alt andet hunden har tisset på i Rodalon.. 
Hvis det ikke hjælper må du starte forfra med renligheds træningen.. 

Ellers skal du køre et smut til dyrlægen og få hunden tjekket.. Der kan sagtens være et eller andet galt

Anmeld

2. maj 2013

MorTil4<3

jeg ved at mange vælger at sætte hunden i bur hvis den har problemer med at holde sig når de ikke er hjemme, for en hund vil ikke tisse hvor den sover..

en fuldvoksen hund burde kunne holde sig

så prøv først dyrlægen, og er det ik et problem, så kan man jo prøve andet

Anmeld

2. maj 2013

wamse

Line - med 2 boblinger skriver:

Vask gulv og alt andet hunden har tisset på i Rodalon.. 
Hvis det ikke hjælper må du starte forfra med renligheds træningen.. 

Ellers skal du køre et smut til dyrlægen og få hunden tjekket.. Der kan sagtens være et eller andet galt

Jeg har prøvet med rodalon, og det har ingen effekt Vi har have, og lige så snart han gør tegn, så kommer han ud, hvilket han også gør fint, men problemer, lige så snart jeg ikke er hjemme, eller om natten

Anmeld

2. maj 2013

wamse

B&J skriver:

jaaa det kan man nemlig købe det i en dyrhandler

når man putter det på dufter det af sæbe

har han blærebetændelse????

men tror nu mere det er blevet til en dårlig vane man skal af med men skisme ikke nemt når man ikke er hjemme eller om natten kan i evt. lukke de døre han går det ind til især om dagen??? ellers hvis han går ind i rummene når i er hjemme så gå efter så føler de sig nemlig overvåget og tit stopper

Men blærebetændelse ville vel kun gælde at han tisser meget ikke? For han laver jo også stort

Han har ingen adgang til Lærke's værelse eller soveværelset om dagen, men stuen har han fri adgang til hele dagen, og det er her han gør det om dagen, når jeg ikke er hjemme

Anmeld

2. maj 2013

wamse

MilleMus1988 skriver:

jeg ved at mange vælger at sætte hunden i bur hvis den har problemer med at holde sig når de ikke er hjemme, for en hund vil ikke tisse hvor den sover..

en fuldvoksen hund burde kunne holde sig

så prøv først dyrlægen, og er det ik et problem, så kan man jo prøve andet

Jeg har overvejet at han kun skal have gangen at være i, når jeg ikke ar hjemme, har aldrig oplevet ham gøre det der. Men det løser så ikke mit natteproblem med ham

Anmeld

2. maj 2013

B&J

wamse skriver:

Men blærebetændelse ville vel kun gælde at han tisser meget ikke? For han laver jo også stort

Han har ingen adgang til Lærke's værelse eller soveværelset om dagen, men stuen har han fri adgang til hele dagen, og det er her han gør det om dagen, når jeg ikke er hjemme

jeg tror skisme han straffer dig når du går også selv om du har tisset af med ham inden du går... har du evt en bold med noget guf i som han kan få tiden til at gå med når du går???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.