ssf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Nej hun blev taget ved AKS i 35+6,da de ved et tilfælde på hospitalet,opdaget at jeg var ret syg,ja faktisk viste det sig,at jeg havde svær SSF med tendens til HELLP,så meget alvorligt.

puha det ikk sjovt. hvordan fandt de ud af det hvis det kun lidt højt bt du havde.
så har hun da ikk været så stor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvor langt er du
Håber det bedste, og hvil godt, zoneterapi har gjort stor forskel for mig, gik 3 uger længere 2 gang takket være zoneterapi

jeg er 35+2

Anmeld

2. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

jeg er 35+2

Håber du kan holde til at gå tiden ud, mine er født 35+3 og 37+6 og var stor forskel
Håber det bedste

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Håber du kan holde til at gå tiden ud, mine er født 35+3 og 37+6 og var stor forskel
Håber det bedste

tak for det..
Ja det håber jeg osse, men lige godt hvordan bliver jeg sat igang omkring uge 37. så der ikk længe tilbage lige godt hvordan jeg har det eller får det

Anmeld

3. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

puha det ikk sjovt. hvordan fandt de ud af det hvis det kun lidt højt bt du havde.
så har hun da ikk været så stor.

Jeg var sådan set på hospitalet til en vægtscanning,også synes lægen lige på falderebet,at han ville tage mit blodtryk,som så var 158/90,så ikke noget vildt højt,så han ville også lige have en urinstrix,og der var der +3 i protein,også fik jeg taget blodprøver,som viste SSF,og i løbet af de næste 5 timer,blev min tilstand kraftig for værret,og blodtrykket steg til omkring 165/95,og jeg fik +4 i urien,og hun blev der efter taget ved et AKS.

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg var sådan set på hospitalet til en vægtscanning,også synes lægen lige på falderebet,at han ville tage mit blodtryk,som så var 158/90,så ikke noget vildt højt,så han ville også lige have en urinstrix,og der var der +3 i protein,også fik jeg taget blodprøver,som viste SSF,og i løbet af de næste 5 timer,blev min tilstand kraftig for værret,og blodtrykket steg til omkring 165/95,og jeg fik +4 i urien,og hun blev der efter taget ved et AKS.

puha sikke en omgang.
håber bare det alm. hovedepine jeg har.
jeg skal til scanning her på mandag ang hendes vægt og så snak om hvad dato de sætter det igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.