ssf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej

ville høre om det kan pas at man kan ha ssf bare fordi man har meget hovedepine og +3 i urin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Kløver

Ja det kan være tegn, men ikke nødvendigvis, hvis du ikke har meget vand i kroppen og dit blodtryk er fint er det ikke ssf, hovedpinen er ikke et must, men kan være et tegn(pga forhøjet blodtryk) 

er du under opsyn ved lægen ?

Anmeld

2. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej

ville høre om det kan pas at man kan ha ssf bare fordi man har meget hovedepine og +3 i urin

Det kan man godt - det kan måske være starten..

Har selv haft det i ret svær grad

Anmeld

2. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kan man godt,man kan også have SSF uden for højt blodtryk.

Her havde jeg været syg i 6 uger uden at vide det,fordi jeg ingen symptomer havde,ud over +1-2 i protein.

Mit BT steg først,da jeg var blevet meget dårlig,og alligvel havde jeg ingen symptomer andet end let forhøjet BT,og +4 i urinen,ingen kvalme - ingen hovedpine - ingen ødme,ja ingenting faktisk.

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja det kan være tegn, men ikke nødvendigvis, hvis du ikke har meget vand i kroppen og dit blodtryk er fint er det ikke ssf, hovedpinen er ikke et must, men kan være et tegn(pga forhøjet blodtryk) 

er du under opsyn ved lægen ?

ja de holder øje med mig nu fordi mit bt er begyndt at stige

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det kan man godt - det kan måske være starten..

Har selv haft det i ret svær grad

okay men syns det væreste er min hovedepine.

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Her havde jeg været syg i 6 uger uden at vide det,fordi jeg ingen symptomer havde,ud over +1-2 i protein.

Mit BT steg først,da jeg var blevet meget dårlig,og alligvel havde jeg ingen symptomer andet end let forhøjet BT,og +4 i urinen,ingen kvalme - ingen hovedpine - ingen ødme,ja ingenting faktisk.

okay men skal snak med dem igen nu her idag..

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

fik du så enlig lov at gå til terminen.

Anmeld

2. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

ja de holder øje med mig nu fordi mit bt er begyndt at stige

Hvor langt er du
Håber det bedste, og hvil godt, zoneterapi har gjort stor forskel for mig, gik 3 uger længere 2 gang takket være zoneterapi

Anmeld

2. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

fik du så enlig lov at gå til terminen.

Nej hun blev taget ved AKS i 35+6,da de ved et tilfælde på hospitalet,opdaget at jeg var ret syg,ja faktisk viste det sig,at jeg havde svær SSF med tendens til HELLP,så meget alvorligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.