Jeg holder det ikke ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Lilje82

Årh svor er det synd for dig, at du skal have det sådan  Håber du får gode nyheder i morgen og lidt ro i hjertet.

mange knus, kram og tanker herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Dinsen

Åhh nej... håber det bedste krydser finger for en go Update i morgen!! 

Anmeld

1. maj 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Åh søde dog, så latterligt når OUH da netop kender jeres historie

Håber du kommered en dejlig Update i morgen om en super fantastisk oplevelse, hvor langt er du efterhånden, måske det er sent nok til de skønne hjerteblink

Er 6+0 imorgen, så der burde værE hjerteblink..

Anmeld

1. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg glæder mig til, at få en livsbekræftede update fra dig i morgen. Jeg kan godt forstå, at du reagere som du gør (andet ville også være mærkeligt) og at du reagere på hver en eneste lille ting i din krop. Godt, at du får en skanning i morgen, så du kan få ro i sjælen

Anmeld

1. maj 2013

mommy1991

ønskebarn74 skriver:

Jeg er begyndt at få de vilde jag jeg fik inden vi mistede sidst.. Har grædt det meste af dagen og ved ikke hvad jeg skal tro..

De var ikke til at rokke på OUH, så nu har jeg bestilt en scanning privat til imorgen, holder ikke det her ud mere.. 

for at den lille spire stadig er der inde og har det godt!!!!

En masse  til dig!!!! 

Anmeld

1. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Jeg er begyndt at få de vilde jag jeg fik inden vi mistede sidst.. Har grædt det meste af dagen og ved ikke hvad jeg skal tro..

De var ikke til at rokke på OUH, så nu har jeg bestilt en scanning privat til imorgen, holder ikke det her ud mere.. 

Det jo forhåbentlig positiv hvis du ikke bløder og krydser også for at det ikke sker. Men kan virkelig godt følge dig og håber på en god Update imorgen

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Er 6+0 imorgen, så der burde værE hjerteblink..

Uh krydser for der er tidlig hjerteblink sikker på det nok skal gå godt, og du "bare" har ondt fordi livmoderen hiver sig og vokser sammen med jeres smukke lille baby

Anmeld

1. maj 2013

Diana2013

ønskebarn74 skriver:

Kan du ikke sige du er bekymret for gul? Så er de måske mere villig til overtalelse.., jeg havde ringet til vagtlægen, hvilket gjorde jeg kom til scanning før tid ;9 håber det bedste

Anmeld

1. maj 2013

Trekløver(:

ønskebarn74 skriver:

Ville ikke gå uden et  Håber du får ro i sjælen i morgen, når du har været til scanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.