Jeg holder det ikke ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
24 svar
3 synes godt om
1. maj 2013

ønskebørn74

Jeg er begyndt at få de vilde jag jeg fik inden vi mistede sidst.. Har grædt det meste af dagen og ved ikke hvad jeg skal tro..

De var ikke til at rokke på OUH, så nu har jeg bestilt en scanning privat til imorgen, holder ikke det her ud mere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Laulund87

Det må også være ulideligt

Håber skanningen kan give dig ro og selvfølgelig vise at alt er ok

Anmeld

1. maj 2013

Faith

Årh nej!

for at alt er som det skal være.

Anmeld

1. maj 2013

fairlady

Håber du får en god scanning i morgen.

Anmeld

1. maj 2013

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Jeg er begyndt at få de vilde jag jeg fik inden vi mistede sidst.. Har grædt det meste af dagen og ved ikke hvad jeg skal tro..

De var ikke til at rokke på OUH, så nu har jeg bestilt en scanning privat til imorgen, holder ikke det her ud mere.. 

Søde for fanden, håber alt er som det skal være.

Hvorfor vil de ikke skanne dig?

Anmeld

1. maj 2013

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Søde for fanden, håber alt er som det skal være.

Hvorfor vil de ikke skanne dig?

De sagde at hvis der er noget galt kan de ikke gøre noget alligevel.. Jeg tudede vildt, men hun sagde jeg måtte vente.. 

Anmeld

1. maj 2013

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

De sagde at hvis der er noget galt kan de ikke gøre noget alligevel.. Jeg tudede vildt, men hun sagde jeg måtte vente.. 

Ok prøv at tage det så roligt som muligt indtil imorgen(ja ved godt det er en umulighed at ikke være helt ude af den). Kan dig og kæresten evt tage ud og få en kop te/kaffe på en cafe i aften - for ligesom at få tiden til at gå så hurtigt som muligt indtil imorgen.

Det er højst sandsynligt ligament smerter du oplever,men kan godt forstå du er ude af den med din historik!

Anmeld

1. maj 2013

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Ok prøv at tage det så roligt som muligt indtil imorgen(ja ved godt det er en umulighed at ikke være helt ude af den). Kan dig og kæresten evt tage ud og få en kop te/kaffe på en cafe i aften - for ligesom at få tiden til at gå så hurtigt som muligt indtil imorgen.

Det er højst sandsynligt ligament smerter du oplever,men kan godt forstå du er ude af den med din historik!

Må helst ikke bevæge mig for meget rundt, er overstimuleret.. Kører derind og lige hjem igen imorgen.. 

Anmeld

1. maj 2013

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Må helst ikke bevæge mig for meget rundt, er overstimuleret.. Kører derind og lige hjem igen imorgen.. 

Æv!!!

Årh hvor ville jeg ønske, jeg kunne skrive eller sige noget for at berolige dig. Håber og tror virkelig at det lykkes nu for jer - men kan godt forstå du er. Helt ude af den.

for en god skanning imorgen!

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Åh søde dog, så latterligt når OUH da netop kender jeres historie

Håber du kommered en dejlig Update i morgen om en super fantastisk oplevelse, hvor langt er du efterhånden, måske det er sent nok til de skønne hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.