mangler gode øjne til scanningsbilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Det er godt nok svært at sige, men hvis jeg skulle komme med et bud,  ville det være to drenge. Venter selv en pige, og der er absolut intet mellem benene på billederne. Men det kan jo være navlesnoren, på det nederste billede. Så er meget svært at vurderer.

Nu lyder det nok meget underligt, men det er ligesom på billede 2 at der er et mellemrum fra den hvide streg til "evt. tappen"

Hvor imod billede 1, er der intet mellemrum`?

Gav det overhovedet mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja tror desværre en ny scanning er nødvendig så man kan få ny billede

Ja det har du nok ret i, men det er ligesom på billede 2 at der er et mellemrum fra den hvide streg til "evt. tappen"

Jeg er vist bare forvirret  og vil meget gerne vide hvad jeg venter

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i, men det er ligesom på billede 2 at der er et mellemrum fra den hvide streg til "evt. tappen"

Jeg er vist bare forvirret  og vil meget gerne vide hvad jeg venter

Forstår, er som om "pungen" mangler. Ved min datter var der intet, heller ikke dimsen ude i luften, så ja kan være 1: en pige, hvor den svævende del er lidt navlesnor eller lignende, eller b en dreng, hvor man ikke kan se nok pga måden baby ligger på, så man ikke kan se hele kønnet

Fandt dette billede på Google, af en pige til sammenligning
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Nu lyder det nok meget underligt, men det er ligesom på billede 2 at der er et mellemrum fra den hvide streg til "evt. tappen"

Forstår hvad du mener Kan også godt se det, og kan sagtens være lidt navlesnor. Min første indskydelse var bare to drenge. Det er umuligt at vide Ville købe en kønsscanning, hvis jeg var dig, hvor de garanterer identifikation af køn. 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Forstår, er som om "pungen" mangler. Ved min datter var der intet, heller ikke dimsen ude i luften, så ja kan være 1: en pige, hvor den svævende del er lidt navlesnor eller lignende, eller b en dreng, hvor man ikke kan se nok pga måden baby ligger på, så man ikke kan se hele kønnet

Fandt dette billede på Google, af en pige til sammenligning

Præcis, jeg tror også enten at det er navlesnoren og eller at det simpelthen er for tidligt, men igen jeg er jo i 16. uge, så der burde det jo ku ses......

Hmmm, tror bare jeg bestiller den kønsscanning

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Forstår hvad du mener Kan også godt se det, og kan sagtens være lidt navlesnor. Min første indskydelse var bare to drenge. Det er umuligt at vide Ville købe en kønsscanning, hvis jeg var dig, hvor de garanterer identifikation af køn. 

Præcis, jeg tror også enten at det er navlesnoren og eller at det simpelthen er for tidligt, men igen jeg er jo i 16 uge, så der burde det jo ku ses......

Tror da vist bare jeg hurtigst muligt ska ha bestilt den kønsscanning

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Præcis, jeg tror også enten at det er navlesnoren og eller at det simpelthen er for tidligt, men igen jeg er jo i 16. uge, så der burde det jo ku ses......

Hmmm, tror bare jeg bestiller den kønsscanning

Vi var glade for det med lillesøster, ville ikke vide køn første gang

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi var glade for det med lillesøster, ville ikke vide køn første gang

Uh, det er jeg al for nysgerrug til ikke at vide, og som man nok kan fornemme, vil jeg gerne vide det hurtigst muligt

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Uh, det er jeg al for nysgerrug til ikke at vide, og som man nok kan fornemme, vil jeg gerne vide det hurtigst muligt

Endte også med at være en trels oplevelse pga omverdenen, så derfor ville vk vide det anden gang, men ved ikke om vi gemmer spændingen næste gang. Måske 3D med køn, så i sikre

Anmeld

1. maj 2013

Kofoed.

Jeg synes det ligner drenge begge to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.