Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Er lidt forvirret, er det billede af samme baby eller venter du tvillinger, eller du er måske den som som oprettede en lignende tråd i går. Synes det er svært st sige da det ikke er tydeligt og kan være navlesnoren, så mit bud er 50/50
Er lidt forvirret, er det billede af samme baby eller venter du tvillinger, eller du er måske den som som oprettede en lignende tråd i går. Synes det er svært st sige da det ikke er tydeligt og kan være navlesnoren, så mit bud er 50/50
Sara. skriver: Jeg kan desværre ikke finde hoved og hhale i billede 2... Du kan evt købe en kønsscanning. Mener man kan få det rimeligt billigt
Jeg kan desværre ikke finde hoved og hhale i billede 2... Du kan evt købe en kønsscanning. Mener man kan få det rimeligt billigt
Anonym skriver: de store hvide pletter skulle efter sigende være fødder, også set nedefra
de store hvide pletter skulle efter sigende være fødder, også set nedefra
Maja84 skriver: Man skal forestille sig baby sidder på en kopimaskine. Ville nok købe en kønsscanning, for det vil kun være rent gætværk, det er langt fra tydeligt nok om det er navlesnor, lidt af baby eller om det er køn man se
Man skal forestille sig baby sidder på en kopimaskine. Ville nok købe en kønsscanning, for det vil kun være rent gætværk, det er langt fra tydeligt nok om det er navlesnor, lidt af baby eller om det er køn man se
Ah ja, godt indblik det du skrev med kopimaskinen
Ja, det er nok svært at se hvad der egentlig er hvad
Det er godt nok svært at sige, men hvis jeg skulle komme med et bud, ville det være to drenge. Venter selv en pige, og der er absolut intet mellem benene på billederne. Men det kan jo være navlesnoren, på det nederste billede. Så er meget svært at vurderer.
Anonym skriver: Ah ja, godt indblik det du skrev med kopimaskinen Ja, det er nok svært at se hvad der egentlig er hvad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128