mangler gode øjne til scanningsbilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.366 visninger
22 svar
1 synes godt om
1. maj 2013

Anonym trådstarter

Billede 1 er jo klart en dreng

men hvad er billede 2????
JM synes hun ku Ane de streger der åbenbart signalere en pige, men var ikke 100% sikker

Hva siger i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

85 har kiggeet, mn ingen bud?

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Er lidt forvirret, er det billede af samme baby eller venter du tvillinger, eller du er måske den som som oprettede en lignende tråd i går.

Synes det er svært st sige da det ikke er tydeligt og kan være navlesnoren, så mit bud er 50/50

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Er lidt forvirret, er det billede af samme baby eller venter du tvillinger, eller du er måske den som som oprettede en lignende tråd i går.

Synes det er svært st sige da det ikke er tydeligt og kan være navlesnoren, så mit bud er 50/50

Det er ikke af samme baby, syntes bare man tydeligt kan se at baby a er en dreng, men baby b er lidt umuligt at se

Anmeld

1. maj 2013

Sara.

Jeg kan desværre ikke finde hoved og hhale i billede 2... Du kan evt købe en kønsscanning. Mener man kan få det rimeligt billigt

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Jeg kan desværre ikke finde hoved og hhale i billede 2... Du kan evt købe en kønsscanning. Mener man kan få det rimeligt billigt

de store hvide pletter skulle efter sigende være fødder, også set nedefra

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

de store hvide pletter skulle efter sigende være fødder, også set nedefra

Man skal forestille sig baby sidder på en kopimaskine. Ville nok købe en kønsscanning, for det vil kun være rent gætværk, det er langt fra tydeligt nok om det er navlesnor, lidt af baby eller om det er køn man se

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Man skal forestille sig baby sidder på en kopimaskine. Ville nok købe en kønsscanning, for det vil kun være rent gætværk, det er langt fra tydeligt nok om det er navlesnor, lidt af baby eller om det er køn man se

Ah ja, godt indblik det du skrev med kopimaskinen

Ja, det er nok svært at se hvad der egentlig er hvad

Anmeld

1. maj 2013

Trekløver(:

Det er godt nok svært at sige, men hvis jeg skulle komme med et bud,  ville det være to drenge. Venter selv en pige, og der er absolut intet mellem benene på billederne. Men det kan jo være navlesnoren, på det nederste billede. Så er meget svært at vurderer.

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ah ja, godt indblik det du skrev med kopimaskinen

Ja, det er nok svært at se hvad der egentlig er hvad

Ja tror desværre en ny scanning er nødvendig så man kan få ny billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.