Update på forløbet med diskus og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig meget held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Jupiter

StineW79 skriver:

Rigtig meget held og lykke med det! Vh stine

Mange tak - er sikker på at jeg får brug for det! 

Anmeld

2. maj 2013

L&V

Jupiter skriver:

Årh det lyder godt - det giver mig da lidt ekstra tro på det 

Altså jeg kom ind til den læge der oppe på sygehuset også sagde han bare at min jm jo mente det var det der sku til så om jeg ik ku komme dagen efter Så krydser alt hva jeg ka for du får samme tur

Anmeld

2. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jupiter skriver:

Jeg har endnu ikke fået en tid til igangsættelse, kun til samtale om det. Så er ikke helt i hus endnu, men HÅBER! 

Jeg fik formuleret mig forkert og var også det jeg mente

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

Rigtig meget held og lykke!! Håber alt går som det skal. Krydser fingre for at du snart kan føde og komme af med smerterne

Anmeld

2. maj 2013

Jupiter

Anonym23 skriver:

Rigtig meget held og lykke!! Håber alt går som det skal. Krydser fingre for at du snart kan føde og komme af med smerterne

Mange tak - det ville også bare være en kæmpe lettelse 

Anmeld

3. maj 2013

Jupiter

Update på læge-samtale i dag:

Efter 2½ timers ventetid på fødegangen, fik vi endelig lov at tale med en overlæge som VIDSTE noget om diskus og fødsler!

Hendes første - og vigtigste - information til mig var, at de bestemt ikke så kejsersnit som den bedste løsning, nærmere tværtimod. Det er bedre for min ryg at bevare mavemuskulaturen, og derfor føde vaginalt. Så mit første ønske bliver (efter al sandsynlighed) opfyldt :-)

Det næste hun sagde var at, hun helst ville trække en igangsættelse til termin, men ikke for alt i verden. Hvis jeg får flere smerter eller virkelig bare ikke kan holde længere, så vil hun ikke afvise mig. Men af hensyn til baby og for at mindste risikoen for akut kejsersnit, så håber hun at vi kan trække den til termin. Det var endnu en STOR LETTELSE :-)

Den sidste ting vi talte om var selve fødslen og smertestillende i situationen. Hun var nemlig i tvivl om narkoselægerne vil turde/kunne lægge en evt. epidural bedøvelse i lænden, hvis jeg får brug for det. Det vil hun undersøge, og så får jeg svar på det, når jeg i næste uge bliver indkaldt til en vægtscanning, hvor vi samtidig aftaler en tid til igangsættelsen. Mindre rart hvis de ikke kan lægge den, men omvendt så ved jeg at andre har født uden, og jeg er bare så stædig at jeg tænker "så VIL/kan jeg fandme også" ;-)

Anmeld

3. maj 2013

L&V

Jupiter skriver:

Update på læge-samtale i dag:

Efter 2½ timers ventetid på fødegangen, fik vi endelig lov at tale med en overlæge som VIDSTE noget om diskus og fødsler!

Hendes første - og vigtigste - information til mig var, at de bestemt ikke så kejsersnit som den bedste løsning, nærmere tværtimod. Det er bedre for min ryg at bevare mavemuskulaturen, og derfor føde vaginalt. Så mit første ønske bliver (efter al sandsynlighed) opfyldt :-)

Det næste hun sagde var at, hun helst ville trække en igangsættelse til termin, men ikke for alt i verden. Hvis jeg får flere smerter eller virkelig bare ikke kan holde længere, så vil hun ikke afvise mig. Men af hensyn til baby og for at mindste risikoen for akut kejsersnit, så håber hun at vi kan trække den til termin. Det var endnu en STOR LETTELSE :-)

Den sidste ting vi talte om var selve fødslen og smertestillende i situationen. Hun var nemlig i tvivl om narkoselægerne vil turde/kunne lægge en evt. epidural bedøvelse i lænden, hvis jeg får brug for det. Det vil hun undersøge, og så får jeg svar på det, når jeg i næste uge bliver indkaldt til en vægtscanning, hvor vi samtidig aftaler en tid til igangsættelsen. Mindre rart hvis de ikke kan lægge den, men omvendt så ved jeg at andre har født uden, og jeg er bare så stædig at jeg tænker "så VIL/kan jeg fandme også" ;-)

Arh men hvor lækkert.. så er der styr på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.