Hvad hedder jeres bedsteforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min farfar hed Anders og min morfar hedder Erling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Dorthe1986

Min bedstemor hed Karla og min farmor hedder Rita min bedstemors mand hed Georg, men min rigtige bedstefar hed Hans Christian. Min farmors mand hed Holger, mens min rigtige farfar hed Svend Åge

Min kærestes bedsteforældre hed Eugene og Agnes. Kender kun navnet på det ene par

Overvejer meget at kalde en eventuelt kommende datter for Karla Eller måske Marie, da både min farmor og bedstemor har det mellemnavn

Anmeld

2. maj 2013

jydeinden

mine hed lasse og bent (oprindeligt hed han dog carlo, men brød sig aldrig om navnet og det blev derfor ikke brugt).. aner ikke hvad kærestens bedsteforældre hed.. aner han ikke en gang selv

Anmeld

2. maj 2013

frk andreasen

sus82 skriver:

Vi venter en dreng herhjemme og er helt blanke på navne, de navne vi har kigget på er fra vores bedsteforældres generation, men vi kunne godt bruge lidt mere inspiration - så hvad hedder jeres bedstefædre?

de hed signe og rudolf og bent og min bedste mor hedder emmy

Anmeld

2. maj 2013

DitteMarie

Mathias og Anders :-)

Anmeld

2. maj 2013

Trinemn

Begge mine bedstefædre hed Anders mine oldefædre hed Jens og Martinus vi har brugt Martinus som Mellemnavn til vores søn

Anmeld

2. maj 2013

La´chrissen

Leo - Lillian - Thora. Resten har jeg ikke styr på.

Anmeld

2. maj 2013

Benjamins'mor

Min bedstefar og bedstemor hedder Ib og yrsa. 

Min farmor og farfar hedder Else og Egon. (Min farfar er død).

Min oldemødre på min mors side hedder Gerda og Julie. Og min oldefar som er død hed Lagoni. 

Anmeld

2. maj 2013

ano14316

sus82 skriver:

Vi venter en dreng herhjemme og er helt blanke på navne, de navne vi har kigget på er fra vores bedsteforældres generation, men vi kunne godt bruge lidt mere inspiration - så hvad hedder jeres bedstefædre?

Vi har: Esther, Børger, Loulou, Walther, Kaj, Estrid Milthra (kaldet Strit), Lissi, Poul, Lizze og Egon.

Så det er nok ikke den helt store hjælp.. 

Anmeld

2. maj 2013

emschen09

Andreas og Dagmar

Johannes og Anne-Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.