Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hautecouture skriver: Min farmor og farfar: Marie og Karl min mormor og morfar: Marie og Karl EDIT; sorry, opdagede ikke lige at det kun var fædrene - Så er det bare Karl. Ved ikke hvad min kærestes hed og han er ikke hjemme til at spørge...
Min farmor og farfar: Marie og Karl
min mormor og morfar: Marie og Karl
EDIT; sorry, opdagede ikke lige at det kun var fædrene - Så er det bare Karl. Ved ikke hvad min kærestes hed og han er ikke hjemme til at spørge...
Så hedder vores næsten det samme
min farmor og farfar hedder nemlig Adele Marie og Carl....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Erik og Hans
Søren og Manfred
Vi venter en dreng herhjemme og er helt blanke på navne, de navne vi har kigget på er fra vores bedsteforældres generation, men vi kunne godt bruge lidt mere inspiration - så hvad hedder jeres bedstefædre?
Emil og Jens er mine oldeforældre og Rene og Knud er mine bedsteforældre
Kender kun navnet på min kærestes morfar og han hedder Poul
sus82 skriver: Vi venter en dreng herhjemme og er helt blanke på navne, de navne vi har kigget på er fra vores bedsteforældres generation, men vi kunne godt bruge lidt mere inspiration - så hvad hedder jeres bedstefædre?
henry esben og mogens kurt
Min morfar hed Søren. Min bedstefar hed Kristian.
Her er thea opkaldt efter min mormor, syntes det er lidt fedt at opkalde sine børn efter nogen, som har betydet noget for en. Vh stine
Anny & Jens - Torben & Margit.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128