Hvad passer dog til mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

bobbles skriver:

ja ved vi er i samme båd.. men fik bare nok af det hele til sidst. så blev indlagt 16 april på psyk da jeg bare fik nok af livet.. har det lidt bedre men kan stadig mærke jeg tit tænker over livet..

Kender det Men du er SEJ. Du skal nok komme videre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

bobbles

maryjane skriver:

Har det på samme måde, desværre . Er også lige startet på medicin...

nej det er bestemt ikke sjovt jeg har været syg siden januar.. men var så dum at stoppe på mine piller efter 1 måned da jeg mente jeg havde det godt det skal man ikke gøre.. så er nu startet op på nogle nye piller citalopram.. men har ikke taget dem i en måned endnu og skal nok tage dem et par år ihvertfald!

Anmeld

1. maj 2013

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Kender det Men du er SEJ. Du skal nok komme videre 

synes nu ikke selv jeg er så sej.. men prøver hver dag at komme igennem en hverdag..

Anmeld

1. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

bobbles skriver:

synes nu ikke selv jeg er så sej.. men prøver hver dag at komme igennem en hverdag..

Du prøver.. Du er skide sej! 

Anmeld

1. maj 2013

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Du prøver.. Du er skide sej! 

prøver! må indrømme jeg da til tider tænker for hver dag der går for hver morgen vi vågner så er børnene en dag ældre og en dag er de så gamle så de ikke er så afhængige af mig.. elsker dem men til tider er det godt nok hårdt

Anmeld

1. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

bobbles skriver:

prøver! må indrømme jeg da til tider tænker for hver dag der går for hver morgen vi vågner så er børnene en dag ældre og en dag er de så gamle så de ikke er så afhængige af mig.. elsker dem men til tider er det godt nok hårdt

Jeg kan kun være enig. Ida er også en hel håndfuld engang imellem, puh. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.