Hvad passer dog til mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
15 svar
1 synes godt om
1. maj 2013

bobbles

ja vil gerne i gang med noget så jeg kan tjene flere penge end kontant hjælp det er ikke videre sjovt. Men jeg har kun været på antidepressive piller i 2 uger.. Er pt sygemeldt for depression og angst. Jeg har nogle problemer når jeg skal præstere noget over for andre mennesker og når jeg er i gang med noget så er det jeg går under med min depression jeg har ikke selv valgt det her.. hvorfor er det lige mig der skal være syg jeg vil bare ud og arbejde eller få mig en uddannelse.. men hvad dælen kan jeg uddanne mig til eller arbejde med uden jeg arbejder med andre mennesker får det kan min psyke ikke holde til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

B&J

Sender dig en kæmpe krammer, ved hvordan du har det har selv angst for mennesker og når jeg skal være et nyt sted går der mere ind ½år før jeg føler mig godt tilpas og det er super hårdt...

og håber du finder din rette hylde, for mit er jeg elsker mennesker men det samtid er super hårdt ja det er så svært....

men håber du har en psykolog der kan hjælpe dig med det

Anmeld

1. maj 2013

LilleChelle

Hvad med laborant? 

De er på et laboratorie hvor der ikke er så mange andre mennesker. 

Anmeld

1. maj 2013

Loa

Kan du ikke arbejde med/få hjælp til din angst? Den er der jo af en årsag, så må være noget man kan arbejde med/få bugt med....

Bliver nok svært at gennemgå en uddannelse, uden at have med andre mennesker at gøre. Gruppe arbejde, fremlæggelser, eksamner osv.

Anmeld

1. maj 2013

Ryberg

bobbles skriver:

ja vil gerne i gang med noget så jeg kan tjene flere penge end kontant hjælp det er ikke videre sjovt. Men jeg har kun været på antidepressive piller i 2 uger.. Er pt sygemeldt for depression og angst. Jeg har nogle problemer når jeg skal præstere noget over for andre mennesker og når jeg er i gang med noget så er det jeg går under med min depression jeg har ikke selv valgt det her.. hvorfor er det lige mig der skal være syg jeg vil bare ud og arbejde eller få mig en uddannelse.. men hvad dælen kan jeg uddanne mig til eller arbejde med uden jeg arbejder med andre mennesker får det kan min psyke ikke holde til

Det er rigtig træls at være i den situation...

Dertil vil jeg gerne give dig min mening

I min kommune har de et tilbud om at man kan komme til en coach..

En coach hjælper dig til at få svar på dine spørgsmål...
Det hjalp mig ud af min depression og den store tvivl om alting... det kan til tider stadig dukke op, men så reflekterer jeg med mig selv som jeg gjorde med coachen

Jeg har haft utallige timer med psykologer.... men 6 timer med en coach vendte mit liv

og jeg er sikker på, at de ting du arbejder med, ville en coach kunne hjælpe dig med

Anmeld

1. maj 2013

bobbles

B&J skriver:

Sender dig en kæmpe krammer, ved hvordan du har det har selv angst for mennesker og når jeg skal være et nyt sted går der mere ind ½år før jeg føler mig godt tilpas og det er super hårdt...

og håber du finder din rette hylde, for mit er jeg elsker mennesker men det samtid er super hårdt ja det er så svært....

men håber du har en psykolog der kan hjælpe dig med det

får faktisk besøg af en sygeplejerske og en psykolog i eftermiddag. Det kommer fra psykiatrisk afdeling. håber de kan hjælpe mig.

Anmeld

1. maj 2013

B&J

bobbles skriver:

får faktisk besøg af en sygeplejerske og en psykolog i eftermiddag. Det kommer fra psykiatrisk afdeling. håber de kan hjælpe mig.

Det håber jeg også de kan fordi det er super hårdt og det tager meget på en, jeg ved selv jeg snart skal videre, og det går ud over min hverdag og min søn og tænker ikke på andet.. desværre

Anmeld

1. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har det som dig. Det er ikke sjovt, når man gerne vil, men bare ikke kan! Kram for en som er samme sted som dig 

Anmeld

1. maj 2013

maryjane

Har det på samme måde, desværre . Er også lige startet på medicin...

Anmeld

1. maj 2013

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Jeg har det som dig. Det er ikke sjovt, når man gerne vil, men bare ikke kan! Kram for en som er samme sted som dig 

ja ved vi er i samme båd.. men fik bare nok af det hele til sidst. så blev indlagt 16 april på psyk da jeg bare fik nok af livet.. har det lidt bedre men kan stadig mærke jeg tit tænker over livet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.