Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: 39+6 m supermanden åh gud tøser - så det sgu imorgen jeg skal sættes igang, kl 0730 skal jeg møde ind i fødemodtagelsen på Herlev og få den pille der forhåbentligt skal sætte fut i fejemøjet!!! jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ spændt! og jeg glæder mig helt vanvittigt voldsomt meget til at se min lille supermand!!!!!! kan slet ikke forstå det er så tæt på nu! jeg håber for alt i verden at det kommer til at gå glidende og han kommer ud til sine forældre imorgen nogen der selv har prøvet at blive sat igang pga. væske der evt. kan fortælle hvor længe der gik før i fik følelsen tilbage i fingrene osv??? aller sidste mavebillede herfra :
39+6 m supermanden
åh gud tøser - så det sgu imorgen jeg skal sættes igang, kl 0730 skal jeg møde ind i fødemodtagelsen på Herlev og få den pille der forhåbentligt skal sætte fut i fejemøjet!!!
jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ spændt! og jeg glæder mig helt vanvittigt voldsomt meget til at se min lille supermand!!!!!! kan slet ikke forstå det er så tæt på nu!
jeg håber for alt i verden at det kommer til at gå glidende og han kommer ud til sine forældre imorgen
nogen der selv har prøvet at blive sat igang pga. væske der evt. kan fortælle hvor længe der gik før i fik følelsen tilbage i fingrene osv???
aller sidste mavebillede herfra :
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med den forstående fødsel
glæder mig til at se billeder af supermanden
håber alt kommer til at forløbe godt
Held og lykke imorgen håber det går Hurtigt og nemt.
blev selv sat igang på Herlev dog ikk pga. Vand i kroppen men fordi jeg gik 2 uger over tid. fødte dagen efter om morgen så næsten 1 døgn.
TusindTusind tak allesammen!
har altså ikk lige tid til at svare jer alle
men håber det går hurtigt og supermanden kommer til verden senere Idag!
Jeg blev sat igang pga levertal men havde væske i fingrene. Det tog14 dage før følelsen kom tilbage.
Og så vil jeg bare lige sige, at jeg også blev sat igang, bare 38+3. Fik en pille omkring kl. 08, veer omkring kl. 17 og prinsessen var ude 21.58
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128