Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
39+6 m supermanden
åh gud tøser - så det sgu imorgen jeg skal sættes igang, kl 0730 skal jeg møde ind i fødemodtagelsen på Herlev og få den pille der forhåbentligt skal sætte fut i fejemøjet!!!
jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ spændt! og jeg glæder mig helt vanvittigt voldsomt meget til at se min lille supermand!!!!!! kan slet ikke forstå det er så tæt på nu!
jeg håber for alt i verden at det kommer til at gå glidende og han kommer ud til sine forældre imorgen
nogen der selv har prøvet at blive sat igang pga. væske der evt. kan fortælle hvor længe der gik før i fik følelsen tilbage i fingrene osv???
aller sidste mavebillede herfra :
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: 39+6 m supermanden åh gud tøser - så det sgu imorgen jeg skal sættes igang, kl 0730 skal jeg møde ind i fødemodtagelsen på Herlev og få den pille der forhåbentligt skal sætte fut i fejemøjet!!! jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ spændt! og jeg glæder mig helt vanvittigt voldsomt meget til at se min lille supermand!!!!!! kan slet ikke forstå det er så tæt på nu! jeg håber for alt i verden at det kommer til at gå glidende og han kommer ud til sine forældre imorgen nogen der selv har prøvet at blive sat igang pga. væske der evt. kan fortælle hvor længe der gik før i fik følelsen tilbage i fingrene osv??? aller sidste mavebillede herfra :
Jeg havde ikke meget væske i kroppen, men led alligevel af carpal tunnel syndrom, med konstant sovende fingre.
Så jeg blev ikke sat igang. Men ka fortælle, at følelsen var normal i mine fingre efter et par dage.
Held og lykke med det hele - hvor bliver det spændende.
Frk.S skriver: Jeg havde ikke meget væske i kroppen, men led alligevel af carpal tunnel syndrom, med konstant sovende fingre. Så jeg blev ikke sat igang. Men ka fortælle, at følelsen var normal i mine fingre efter et par dage. Held og lykke med det hele - hvor bliver det spændende.
okay skide godt, håber på det kommer sådan nogenlunde hurtigt tilbage, savner altså at mærke jeg har fingre efter 5 uger med følelsløse fingre
mange tak!
Håber alt går som smurt Ønsker dig en rigtig god fødsel! Glæder mig til at læse at du har født
Så flot mave søde
Ja hold da op det er spændende!! for at alt går som det skal Glæder mig meget til at se billeder og en update
Held og lykke søde!
Håber det kommer til at gå hurtigere end min igangsættelse
Glæder mig til at se lille manden!
Iiih hvor er/ bliver det spændende. Jeg håber så meget for dig og krydser fingre for at det går forholdsvist hurtigt.
Masser af masser ve-støv til dig imorgen.
Jeg blev jo sat igang pga SSF men havde 20 kg vand i kroppen
Følelsen i fingrene kom løbende tilbage , hver dag blev bedre og 3 uger efter fødsel var det som før
Krydser fingre for en nem fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128