Blive gravid 1. og 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

Maria-s

2. Forsøg både første og anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

LilleChelle

Maria-s skriver:

2. Forsøg både første og anden gang

Inponerende :p 

Anmeld

30. april 2013

Kløver

LilleChelle skriver:

Hvor lang tid brugte i på at blive gravide 1. gang og 2. gang? 

Er der hold i at når man har været gravid en gang, så bliver man det hurtigere anden gang? 

Vi stod og skulle igang med behandling 1 gang da jeg blev gravid, 2 gang blev jeg gravid, efter 3 mdr, da min søn var 6 mdr gammel

Anmeld

30. april 2013

Troldemommi

Første gang tog det 4 måneder og anden gang tog det 1 måned 

Monica

Anmeld

30. april 2013

Clisolka

LilleChelle skriver:

Er der hold i at når man har været gravid en gang, så bliver man det hurtigere anden gang? 

Det tog mig 3 måneder sidste gang at blive gravid efter jeg havde smidt p-pillerne - det endte dog i en MA. 6 mrd. efter var jeg gravid med min datter. Denne gang stod jeg med en positiv test 4 mrd. efter jeg smed p-pillerne 

Anmeld

30. april 2013

Mother-love

Vi har dog kun fået Isabella hun tog 3 mdr.

Men jo jeg tror man nemmere bliver gravid anden gang. Men tror samtidig også det er fordi man fra første gang forstår sin krop mere og og så ved man mange gange også hvad der skal til

Jeg ved f.eks at da jeg smed p-pillerne så kunne jeg mærke æl første mdr. Men efterfølgende gik der lang tid før jeg mærkede den igen. Og det var den mdr Isabella blev lavet.
Jeg stoppede med p-pillerne i marts. Hvor vi startede pb uden beskyttelse i juni og sep blev jeg gravid

Anmeld

1. maj 2013

SjeBets

Første gang var ikke planlagt, anden gang i første forsøg. 

3. gang ikke planlagt, men havde glemt mine ppiller en md. så ja vil sige 1 forsøg  men jeg har så generelt nemt ved at blive gravid 

Anmeld

1. maj 2013

mth1987

LilleChelle skriver:

Her tog det længere tid 2. Gang med at blive gravide

Anmeld

1. maj 2013

Benjamins'mor

Ingen af dem var planlagte. Men denne gang har jeg enten gæst en pille eller haft det dårligt, og den ene dag har åbenbart gjort mig gravid.

Anmeld

1. maj 2013

norenberg

LilleChelle skriver:

Første gang 3 mdr anden gang 4 år... 3 gang 5 uger og 4gang 2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.