Blive gravid 1. og 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

(august)

1. gang tog det 3,5 år

2. gang første forsøg

Der er knap 17 mdr mellem vores to prinsesser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

lilledittemor

LilleChelle skriver:

Hvor lang tid brugte i på at blive gravide 1. gang og 2. gang? 

Er der hold i at når man har været gravid en gang, så bliver man det hurtigere anden gang? 

Herhjemme var den der i første forsøg begge gange

Anmeld

30. april 2013

stm2812

LilleChelle skriver:

Er der hold i at når man har været gravid en gang, så bliver man det hurtigere anden gang? 

Nu var Ronja ikke planlagt, men undfanget på ppiller(var ikke sågod til at huske dem ups) men her har det indtil videre taget 16 mdr at blive gravide med nr 2 :/ så her passer det udsagn vidst ikke

Anmeld

30. april 2013

Juliekp

LilleChelle skriver:

Første gang jeg var gravid, var ikke planlagt, men skete første gang jeg havde sex med min daværende kæreste (måtte desværre få en abort, da vi ikke var ret gamle)

Anden gang jeg blev gravid var med min nuværende kæreste. Havde sidste mens d. 16/04 til 25/04 og blev gravid d. 30/04, så her gik det også rigtig stærkt!

Anmeld

30. april 2013

FogL

Foros er der ikke noget om det. Det tog 8 mdr første gang. Nu her anden gang, har det efterhånden taget 13 mdr.

Anmeld

30. april 2013

AnonymMor

Første gang tog det 1,5 år me ndet endte desværre i en sen abort

her anden gang tog det 6 mdr og er nu 22+4

Anmeld

30. april 2013

HHC88

Det lykkedes for os i første forsøg  Så kan da håbe på det går lige så hurtigt ved den næste!

Anmeld

30. april 2013

LRJ

min datter er ikke planlagt men blev gravid med det samme (da mig og hendes far havde været sammen i 2 mdr da jeg blev gravid) 

nu men min nye kæreste har det taget 7 mdr indtil videre og det er ikke lykkedes endnu - kun 3 Sa'er 

Anmeld

30. april 2013

gonefishing

LilleChelle skriver:

Her tog det 3-4 måneder fra p-pille stop begge gange

Anmeld

30. april 2013

Alexander&Lærke

her tog det 1 gang 1 md fra vi tænkte og planglade vores første barn... lidt for hurtigt for manden.

så 2 gang gik vi ikke igang før der ville være  3,5 år mellem dem hvilke resluteret i at det tog 6 md før der var gevinst og der nu er 4 år mellem dem, men sådan skulle det nok være men det passe så ikke lige her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.