Tekst på sutter? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

Kløver

Kidztown skriver:

Tja nu er vores pige 15 mdr og det er ikke lykkes at finde en sut til hende endnu. Så nu er sutte projektet lagt på hylden.

Så de børn findes også.

Sådan var vores datter også, gad absolut ikke, og vi opgav, lige før hendes 1 års tog hun storebrors sut og har brugt sut lige siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Malene84

Maja84 skriver:

Sut 1: i was planned

Sut 2: I was a surprice

LOVE IT  kunne du ikke have skrevet det for 3 år siden 

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Maja84 skriver:

Sut 1: i was planned

Sut 2: I was a surprice

Super idé

Anmeld

30. april 2013

Kløver

Malene84 skriver:

LOVE IT  kunne du ikke have skrevet det for 3 år siden 

Anmeld

30. april 2013

Malene84

pcoramt skriver:

Hej de damer..

efter at have fundet ud af at vi venter to drenge, vil jeg bare i gang med at bestille navne sutter.

jeg har med teksten:

navn 1

navn 2

Fars dreng

men hvad mere kan jeg finde på? elsker de der personlige sutter så kom med nogle gode råd..

Åh hvor kan jeg godt forstå dig - det er også hyggeligt at begynde at samle allerede.

Jeg fik anbefalet NUK Starlight Navnesutter, anatomiske, latex, str. 1 fra Navnesutten)! Jeg skrev bare deres navn på, og bestilte så ellers med øgenavne og whatever da drengene blev lidt ældre. Nå, men min ene søn gad slet ikke sutten - men da det kan være pænt hårdt at have to små sultne monstre omkring sig hele tiden, VILLE jeg have han SKULLE have sut. Vi prøvede og prøvede, og inden vi tog hjem fra sygehuset (lå der en uge), brugte begge drenge sut.

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Malene84 skriver:

Åh hvor kan jeg godt forstå dig - det er også hyggeligt at begynde at samle allerede.

Jeg fik anbefalet NUK Starlight Navnesutter, anatomiske, latex, str. 1 fra Navnesutten)! Jeg skrev bare deres navn på, og bestilte så ellers med øgenavne og whatever da drengene blev lidt ældre. Nå, men min ene søn gad slet ikke sutten - men da det kan være pænt hårdt at have to små sultne monstre omkring sig hele tiden, VILLE jeg have han SKULLE have sut. Vi prøvede og prøvede, og inden vi tog hjem fra sygehuset (lå der en uge), brugte begge drenge sut.

tak for rådet jeg har valgt at købe lidt forskelligt, selv om jeg nok burde vente. jeg kan i hvert fald forstille mig at der ikke bliver tid til at shoppe sutter efter fødslen

Anmeld

30. april 2013

Sahara82

pcoramt skriver:

Hej de damer..

efter at have fundet ud af at vi venter to drenge, vil jeg bare i gang med at bestille navne sutter.

jeg har med teksten:

navn 1

navn 2

Fars dreng

men hvad mere kan jeg finde på? elsker de der personlige sutter så kom med nogle gode råd..

Der er sikkert mange forskellige meninger om hvorvidt man skal købe sutter før barnet/børnene er født, da man ikke ved om de vil bruge dem eller ej. Men vi købte altså sutter til vores dreng, og vi gav ham ikke valget mellem forskellige type sutter, men vænnede ham til den slags vi havde købt, så vi havde ingen problemer.

Ved godt det ikke var det du spurgte om, men kunne se i de øverste indlæg at flere havde kommenteret det.

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

smsh skriver:

Der er sikkert mange forskellige meninger om hvorvidt man skal købe sutter før barnet/børnene er født, da man ikke ved om de vil bruge dem eller ej. Men vi købte altså sutter til vores dreng, og vi gav ham ikke valget mellem forskellige type sutter, men vænnede ham til den slags vi havde købt, så vi havde ingen problemer.

Ved godt det ikke var det du spurgte om, men kunne se i de øverste indlæg at flere havde kommenteret det.

tak for dit svar alligevel det har jeg også valgt at gøre nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.