Tekst på sutter? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
17 svar
7 synes godt om
30. april 2013

pcoramt

Hej de damer..

efter at have fundet ud af at vi venter to drenge, vil jeg bare i gang med at bestille navne sutter.

jeg har med teksten:

navn 1

navn 2

Fars dreng

men hvad mere kan jeg finde på? elsker de der personlige sutter så kom med nogle gode råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Team Putte

pcoramt skriver:

Hej de damer..

efter at have fundet ud af at vi venter to drenge, vil jeg bare i gang med at bestille navne sutter.

jeg har med teksten:

navn 1

navn 2

Fars dreng

men hvad mere kan jeg finde på? elsker de der personlige sutter så kom med nogle gode råd..

Jeg ville vente til i finder ud af hvilken sut de vil tage.. det er meget individuelt hvordan de er formet i munden.. vi brugte mange penge0 på mam sutter med navn på da det var de sutter jeg mente Ida skulle bruge.. jeg blev derimod klogere da hun kun vil tage de gammeldags helt runde sutter.. spild af penge

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Team Putte skriver:

Jeg ville vente til i finder ud af hvilken sut de vil tage.. det er meget individuelt hvordan de er formet i munden.. vi brugte mange penge0 på mam sutter med navn på da det var de sutter jeg mente Ida skulle bruge.. jeg blev derimod klogere da hun kun vil tage de gammeldags helt runde sutter.. spild af penge

årh ja det kan jeg da godt se øv øv, vil så gerne gøre min kæreste glad med sådan nogle har der står "fars dreng" han har kigget i alle de butikker vi har været i, men kunne kun finde "I love mum"

Anmeld

30. april 2013

Pinkrose

pcoramt skriver:

Hej de damer..

jeg har med teksten:

navn 1

navn 2

Fars dreng

Hvis det er du nu valgte at vente med det til du vidste hvilken type sut de ville have, hvilke er en god ide (her prøvede vi 6 slags før jeg fandt en hun blev trøstet af) .

Så kan man få en pk med to i h og m hvor der står i<3mum og i<3dad på

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

pcoramt skriver:

årh ja det kan jeg da godt se øv øv, vil så gerne gøre min kæreste glad med sådan nogle har der står "fars dreng" han har kigget i alle de butikker vi har været i, men kunne kun finde "I love mum"

Det kan jeg godt forstå som en anden siger så prøv at ligge i h&m.. ellers kan dam vidst i baby butikker bestille den men de0t er vidst ik det billigste stadig.. men mon ik fin kæreste kan forstå det di dumt at købe sutter allerede og så kan du jo overraske ham ved at bestille efter fødslen uden at han ved det evt bestille i hans navn på det er ham der åbner D

Anmeld

30. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu er der flere der skriver, at du skal vente, da man skal prøve mange forskellige sutter.

Jeg vil blot nævne, at begge mine har taget de sutter jeg har givet - de fik de runde og har aldrig haft problemer med det. Min dreng brugte faktisk både de flade og de runde.

Anmeld

30. april 2013

2721

Jeg ville også vente, her var vi også igennem mange sutter før vi fandt en det blev accepteret
Men vil
Du glæde kæresten kan du jo bare købe et enkelt par med een tekst

Anmeld

30. april 2013

Kidztown

Tja nu er vores pige 15 mdr og det er ikke lykkes at finde en sut til hende endnu. Så nu er sutte projektet lagt på hylden.

Så de børn findes også.

Anmeld

30. april 2013

2721

Jeg ville også vente, her var vi også igennem mange sutter før vi fandt en det blev accepteret
Men vil
Du glæde kæresten kan du jo bare købe et enkelt par med een tekst

Anmeld

30. april 2013

Kløver

Sut 1: i was planned

Sut 2: I was a surprice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.