Jeg forstår ikke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg betalte ikke første gang men betalte 30 kr. pr billed ved den anden... fik af vide det gik til kagekassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

M (:

DianaBaastrup skriver:

På randers syge hus står der der koster 50 kr pr billede, men har alligevel fået et billede med hjem uden at betale, er det fordi drt er andet papir, det her papir var virkelig tynd ?

Vi betalte heller ikke, troede der ville blive sendt er girokort eller noget, men det gjorde der ikke.. Så hvis man er en engel og vil betale skal man nok henvende sig i skranken på vej ud..

Anmeld

30. april 2013

2721

Jeg betale ikke ved tryghedsskanningen eller ved NF, begge på Herlev, men ved MD skanningen på Glostrup skulle vi betale.
Tror det kommer an på hvem og hvor.
Hende på Glostrup, blev også gal da jeg spurgte om man kunne se kønnet, det var først da jeg sagde de til tryghedskanningen havde sagt det var en dreng og jeg blot var nysgerrig om hun havde samme holdning at hun endte med at svare.
Men hendes holdning var at hun skulle sikre at fostret/barnet var rask og alt andet måtte man betale sig fra andet sted.

Anmeld

30. april 2013

2babygirls

Mettefpigen skriver:

Så er det nok forskelligt fra hospital til hospital.... :-)

Det er det helt sikkert.

i Randers er de mega gavmilde med billederne (2010) og Skejby fik vi ikke så mange ved (2012)

Anmeld

30. april 2013

Christina :-)

Det samme koster det på mit sygehus men jeg har både i min søns graviditet og den her altid fået 3D billeder med hjem uden og betale

Anmeld

30. april 2013

B&J

da jeg fik vores dreng gav vi 20-30kr eller sådan noget pr billede tror jeg nok det var..

og ind i mellem fik vi gratis billeder med hjem eller ekstra billeder vi ikke betalte for

Anmeld

30. april 2013

Aabye

I kolding skal man betale 10 kr pr billede.. Men jeg har dog aldrig betalt for de billeder vi fik med hjem.. Hverken med den store fra april 2011 eller med lillebror som er fra oktober 2012.. 

Anmeld

30. april 2013

stm2812

DianaBaastrup skriver:

På randers syge hus står der der koster 50 kr pr billede, men har alligevel fået et billede med hjem uden at betale, er det fordi drt er andet papir, det her papir var virkelig tynd ?

Jeg var til 4 scanninger derinde i min graviditet og betalte kun for billederne den ene gang. Tror bare ikke de er så strikse med det og ved at ved en af mine scanninger syntes hun ikke billederne var blevet mega gode så derfor skulle jeg ikke betale. Var kun ved md scanningen jeg betalte

Anmeld

30. april 2013

Ayasmor

jeg havde også taget kontanter med, da jeg blev scannet med min datter, for knap 5 år siden. Jeg fik alle billederne gratis, både NF, MD og en ekstra scanning i 38. uge. Det var også i Randers.

Anmeld

30. april 2013

Diana2013

tusinde tak for alle svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.