Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DianaBaastrup skriver: På randers syge hus står der der koster 50 kr pr billede, men har alligevel fået et billede med hjem uden at betale, er det fordi drt er andet papir, det her papir var virkelig tynd ?
På randers syge hus står der der koster 50 kr pr billede, men har alligevel fået et billede med hjem uden at betale, er det fordi drt er andet papir, det her papir var virkelig tynd ?
De er ikke så strikse med det. Der findes kun en slags print
Jeg ved det ikke? Jeg har selv undret mig om det samme.
Har også tænkt om man skulle betale hvis man skulle have flere billeder end et. Men det var heller ikke tilfældet
Jeg betalte ikke for billederne i Randers, men det er da også snart 4 år siden
Mettefpigen skriver: Somregl får man et billede med, men skal du have flere koster det et antal kr pr billede :-)
Somregl får man et billede med, men skal du have flere koster det et antal kr pr billede :-)
Arh. Vi fik 6 billeder til nr og 4 til md, og gav kun 50kr for billederne til nf, fordi vi spurgte om de skulle have penge for dem.
Men anden gang fik vi 4 uden betaling
På Herlev har jeg hver gang fået en 4-6 billeder uden at skulle betale for det, så det tror jeg er meget normalt, de søde JM kan jo sikkert godt li at se forældrene glade og spændte..
Vi fik endda lov at se den bette i 3D til NF og fik også et enkelt billede i 3D, hvis vi bare lovede at være tys tys med det og ikke nævne det til MD-scanningen..
Baby2påvej skriver: JJe Arh. Vi fik 6 billeder til nr og 4 til md, og gav kun 50kr for billederne til nf, fordi vi spurgte om de skulle have penge for dem. Men anden gang fik vi 4 uden betaling
JJe
Benjamins'mor skriver: Det står ved alle sygehuse, også i Viborg. Men man får dem Altid gratis.
Det står ved alle sygehuse, også i Viborg. Men man får dem Altid gratis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128