Når de ikke er sikre (kønsscanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Anonym trådstarter

DitteFisk skriver:

Godt du fik en ny tid Hun skal jo gerne kunne give dig det helt rigtige svar, og siden hun så ikke bare giver et forhastet 'sikkert' svar, som vi fik første gang, så tror jeg bestemt hun er dygtig til det hun laver. 

Ærgeligt hun ikke kunne se det denne gang, men mon ikke hun kan næste gang så

Ja, det håber jeg....

Mon ikke det virker 2. gang, ja hun er super sød, har været jordemoder i mange år, så hun ved sikkert hvad hun laver

Og tror da heller ikke hun ville give ny (gratis) tid, hvis hun var sikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Miss Kat

DitteFisk skriver:

Ja det var vildt forvirrende. Den lille spire havde jo allerede begyndende identitet for os, og så blev det pludselig en pige i stedet det skulle vi vænne os til. Vi troede heller ikke rigtig på det først, men fik det bekræftet til MD. 

Ja det kan jeg nemt forestille mig. Til at begynde med er man vel (som regel) ligeglad med om det er en dreng eller pige, bare den er sund og rask, men hvis man først får at vide, det er en dreng og det så er en pige eller omvendt, må det godt nok være en mærkelig fornemmelse...

Anmeld

29. april 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Har i været til kønsscanning hvor de ikke var sikre?

Jeg var afsted idag og hun var næsten sikker, meeeeeen ik helt, derfor får jeg en ny scanning

MEN holdt jeres stik? Eller viste det sig ved anden scanning at være modsat køn?

Har hørt, at det næsten altid er en pige når de ikke er helt sikre

Anmeld

29. april 2013

VIPpigen

jeg blev scannet længe, og hun var faktisk begyndt at snakke om en ny tid fordi hun var i tvivl. men pludselig nærmest hoppede damen rundt på stolen, og så kunne hun sige tillykke med pigen.

senere blev det bekræftet til md, og 2 andre scanninger også. og ud kom vores datter 5 uger før tid. men stor som en alm baby

Anmeld

30. april 2013

Kløver

Vores holdte stik

Anmeld

30. april 2013

MortilElias2010

Vores var ikke i tvivl til første scanning og vi ventede en dreng - tadaa 40+3 kom Elias til verden. Ingen tvivl her, det var meget tydeligt For hende! Jeg fattede hat af de der (tilgiv mig jeg er træt!)  ... billeder, røngtenbilleder... Erhm... Ja I ved hvad jeg mener .. 

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Jeg var til en almindelig scanning i går (17+1) og havde en indre stemme der sagde mig at det var to drenge der gemmer sig.. Efter lang tids asen og masen, kunne tvilling nr. 2 afsløre at det var en dreng så to drenge til os forhåbentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.