Når de ikke er sikre (kønsscanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.641 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Har i været til kønsscanning hvor de ikke var sikre?

Jeg var afsted idag og hun var næsten sikker, meeeeeen ik helt, derfor får jeg en ny scanning

MEN holdt jeres stik? Eller viste det sig ved anden scanning at være modsat køn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

DitteFisk

Hende som scannede mig første gang var sikker... 5 uger efter fik vi så en opringning om at hende der havde scannet mig var blevet fyret fordi hun havde taget fejl flere gange og nu var de i tvivl med vores billede  Så vi fik en ny tid. Og ja, hun havde taget fejl... og da havde vi allerede købt en del tøj.

(Det var en privat klinik, hvor de hævder at der er garanti for at de finder det rigtige køn..) 

Det var lidt freaky, men tror det er sjældent det sker 

Anmeld

29. april 2013

MissTas

Anonym skriver:

Har i været til kønsscanning hvor de ikke var sikre?

Jeg var afsted idag og hun var næsten sikker, meeeeeen ik helt, derfor får jeg en ny scanning

MEN holdt jeres stik? Eller viste det sig ved anden scanning at være modsat køn?

Jeg vr til kønsscanning da jeg var 15+2 og der fik vi at vide det var en pige.. i uge 40+1 kom en dejlig pige ud så her holdt den

Anmeld

29. april 2013

LilleChelle

Vi var til kønsscanning 14+2 - og fik at vide det var en dreng. 

39+5 kom en stor dreng  

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Hende som scannede mig første gang var sikker... 5 uger efter fik vi så en opringning om at hende der havde scannet mig var blevet fyret fordi hun havde taget fejl flere gange og nu var de i tvivl med vores billede  Så vi fik en ny tid. Og ja, hun havde taget fejl... og da havde vi allerede købt en del tøj.

(Det var en privat klinik, hvor de hævder at der er garanti for at de finder det rigtige køn..) 

Det var lidt freaky, men tror det er sjældent det sker 

Nej hvor weird.....  Puha. Så når man at identificere sig med den lille dreng eller pige, man har i maven, og så skal man omstille sig til det modsatte... og øv med tøjindkøbene!

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Altså hun troede det var en dreng, men hun var ikke sikker, derfor fik jeg tid til en ny scanning

For hun ville kunne sige med med 100% sikkerhed

Anmeld

29. april 2013

DitteFisk

Miss Kat skriver:

Nej hvor weird.....  Puha. Så når man at identificere sig med den lille dreng eller pige, man har i maven, og så skal man omstille sig til det modsatte... og øv med tøjindkøbene!

Ja det var vildt forvirrende. Den lille spire havde jo allerede begyndende identitet for os, og så blev det pludselig en pige i stedet det skulle vi vænne os til. Vi troede heller ikke rigtig på det først, men fik det bekræftet til MD. 

Anmeld

29. april 2013

raca

Anonym skriver:

Altså hun troede det var en dreng, men hun var ikke sikker, derfor fik jeg tid til en ny scanning

det kan nemt ske de ikke kan se forskel så tidligt, da klitoris kan være stor, i forholdt til babyen eller tissemanden lille.. og om det er skamlæber eller pung kan også snyde lidt..

så atman ikke kan se det i uge 14-15 stykker ville ikke bekymre mig sønderligt.

Anmeld

29. april 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Godt du fik en ny tid Hun skal jo gerne kunne give dig det helt rigtige svar, og siden hun så ikke bare giver et forhastet 'sikkert' svar, som vi fik første gang, så tror jeg bestemt hun er dygtig til det hun laver. 

Ærgeligt hun ikke kunne se det denne gang, men mon ikke hun kan næste gang så

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

det kan nemt ske de ikke kan se forskel så tidligt, da klitoris kan være stor, i forholdt til babyen eller tissemanden lille.. og om det er skamlæber eller pung kan også snyde lidt..

så atman ikke kan se det i uge 14-15 stykker ville ikke bekymre mig sønderligt.

Den lå også meget vanskeligt for hende, både i skrædderstilling og med navlesnoren placeret direkte mellem benene

Så skal ind på Torsdag igen, (ja, mega lang at vente..igen :p )

Men da altid rart, at hun vil være sikker og ikke abre "slynger" noget ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.