Jern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Karla

B&J skriver:

når jeg skal være gravid igen vil jeg bruge hemojern, fordi gravijern giver mig hård mave....

Okay, tak for svar.

Jeg tror jer vil prøve med gravijern først. Da det kun er 1 tablet jeg skal tage. Og ved hemojern er det 3. Det tillader min kvalme ikke lige nu

Der er nok ikke andet for end at jeg prøver mig frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

MariaKyedDK

Karla skriver:

Så er jet nået til 9+0 og skal til at tage jerntilskud.

Er der et bestemt mærke I vil anbefale, og hvor kan det købes?

jeg spiser dem som hedder: 40 mg APOVIT Gravid Jern C - de er rigtig gode, har hverken forstoppelse eller halsbrand eller noget som helst.

og jeg køber dem på apoteket

Anmeld

29. april 2013

B&J

Karla skriver:

Okay, tak for svar.

Jeg tror jer vil prøve med gravijern først. Da det kun er 1 tablet jeg skal tage. Og ved hemojern er det 3. Det tillader min kvalme ikke lige nu

Der er nok ikke andet for end at jeg prøver mig frem

Hold da op viste slet ikke det var 3 hihihi jeg tager 1 hverdag så kan være jeg skal til at tage 4 ..

syntes også du skal prøve gravijern så kan du jo altid skifte

Anmeld

29. april 2013

Nille-pigen

Karla skriver:

Tager du kun 1 tablet om dagen?
Læste lige lidt om gravijern og hemojern, og der står at man skal tage 3 tabletter af hemojern om dagen.

Jeg døjer meget med kvalme stadig, så vil helst ikke skulle tage mere end en enkelt, når jeg også tager vitaminer

jeg tager kun en enkelt sammen med min vitaminpille bare husk at du ikke må have drukket mælk inden for de seneste tre timer og gerne tage den med juice da den optages bedre ved indtagelse af c- vitamin og ikke kan optages ved mælkeprodukter

Anmeld

29. april 2013

Karla

MariaKyedDK skriver:

jeg spiser dem som hedder: 40 mg APOVIT Gravid Jern C - de er rigtig gode, har hverken forstoppelse eller halsbrand eller noget som helst.

Okay, jeg hører lige på apoteket, om de anbefaler dem eller gravijern. Tak for svar

Anmeld

29. april 2013

Karla

B&J skriver:

Hold da op viste slet ikke det var 3 hihihi jeg tager 1 hverdag så kan være jeg skal til at tage 4 ..

syntes også du skal prøve gravijern så kan du jo altid skifte

Det var i hvert fald hvad jeg lige kunne læse mig til

Ja, det gør jeg

Anmeld

29. april 2013

Karla

Nille-pigen skriver:

jeg tager kun en enkelt sammen med min vitaminpille bare husk at du ikke må have drukket mælk inden for de seneste tre timer og gerne tage den med juice da den optages bedre ved indtagelse af c- vitamin og ikke kan optages ved mælkeprodukter

Okay, det må jeg huske tak

Anmeld

29. april 2013

B&J

Karla skriver:

Det var i hvert fald hvad jeg lige kunne læse mig til

Ja, det gør jeg

det tror jeg også var lige inde og læse lidt selv for ja 3 svare sig vist til 1 gravijern

Anmeld

29. april 2013

Karla

MariaKyedDK skriver:

Tager du dem sammen med et måltid? Det står der i hvert fald man skal når jeg læser om dem på nettet?

Anmeld

29. april 2013

Karla

B&J skriver:

det tror jeg også var lige inde og læse lidt selv for ja 3 svare sig vist til 1 gravijern

Godt, så er det ikke kun mig der når frem til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.