jeg har født og har brug for godt råd og erfaring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Muhmi

1990h skriver:

Tusind tusind tak.

håber.så meget det bare drejer sig om et par dage.

Tror hun har fået for tit i forhold til hvad hun skal. Nu må jeg prøve og holde det på hver 2-3time

Ja, det lyder som en god idé... Og det er fuldt ud forståeligt at du har givet hende tit, for ja, de melder sig tit og ofte i starten.. De er total smart indrettet på den måde, fordi så får vi masser af mælk til dem, men til gengæld så får de slet ikke ro på i maven, den skal jo hele tiden arbejde med det som den får ned

Og så husk og bøvse hende, hele tiden, gerne to-tre gange i løbet af et måltid, det hjælper også rigtig meget på det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

1990h

Muhmi skriver:

Ja, det lyder som en god idé... Og det er fuldt ud forståeligt at du har givet hende tit, for ja, de melder sig tit og ofte i starten.. De er total smart indrettet på den måde, fordi så får vi masser af mælk til dem, men til gengæld så får de slet ikke ro på i maven, den skal jo hele tiden arbejde med det som den får ned

Og så husk og bøvse hende, hele tiden, gerne to-tre gange i løbet af et måltid, det hjælper også rigtig meget på det hele

hun er bare så dårlig til at bøvse

Anmeld

30. april 2013

MKuhr

1990h skriver:

Hej piger.

Jeg fødte en skøn pige i onsdags kl 20.16 53lang og 3676g.

Skal nok skrive fødselberetning når overskuddet er der.

Men nu har jeg lige brug for at hører lidt erfaringer fra jer og har lidt spørgsmål.

Blev jeres spædbørn urolige da mælken løb til?
Fik det mavekneb?
Og hvor længe gik der til det gik over?

Min pige har det sidste døgns tid været skiftevis meget urolig og har til aften fået meget mavekneb. hun hyler og skriger indtil hun kommer af med det og kan ikk finde ro.

Har googlet lidt og da kæresten havde kolik i 8 måneder bliver jeg skide nervøs men tænker om det normalt de får det sådan når mælken løber til?

Jeg er skide frustreret og tudefærdig? Kan man hjælpe hende på nogen måde?

STORT tillykke

Vores datter havde en uge hvor hun ikke ville sove om natten og havde lidt mavekneb, jeg satte mig op i sengen, lagde hende på mit skød så hun sad lidt oprejst og så skubbede jeg benene op på hendes mave og cyklede lidt med hendes ben så de ramte maven, de masserer tarmene, varme bade inden sengetid, og los hende falde i søvn på maven på min mave, det er også meget beroligende for de små, så hud mod hud og det giver varme og det er rart for den lille at ligge på maven. ellers er der kolik-grebet som man kalder det. sådan gik min mand rundt med hende engang imellem.

held og lykke med den lille

Anmeld

1. maj 2013

1990h

MKuhr skriver:

STORT tillykke

Vores datter havde en uge hvor hun ikke ville sove om natten og havde lidt mavekneb, jeg satte mig op i sengen, lagde hende på mit skød så hun sad lidt oprejst og så skubbede jeg benene op på hendes mave og cyklede lidt med hendes ben så de ramte maven, de masserer tarmene, varme bade inden sengetid, og los hende falde i søvn på maven på min mave, det er også meget beroligende for de små, så hud mod hud og det giver varme og det er rart for den lille at ligge på maven. ellers er der kolik-grebet som man kalder det. sådan gik min mand rundt med hende engang imellem.

held og lykke med den lille

Tak for gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.