Kom til at grine af Laura i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Plysbjørnen

Vi var en smut i sønderborg for at ordne nogen småting og bliver enige om at køre i den nyåbnede Bilka... Som sagt så gjort...
Laura sidder nede i vognen sammen med alle varene... og benjamin står ovenpå i autostolen og sover...

Vi blev bl.a. enige om at vi skulle have nogen bananer, da de var på tilbud... Lige pludselig ser man så Laura med en banan i hånden og den ene ende manglede vi blev noget imponeret over at hun havde brækket den af...

Men sådan hang verden altså ikke sammen, for pigen mente åbenbart at banan skal spises med skrald på så hun sad og gumlede på enden... Kai fik hurtigt pillet det stk skald ud og vi skrældede bananen for hende...

Vi grinede hele vejen ud af forretningen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Siber

hæ hæh hæ

Anmeld

30. juni 2009

..

Bliver altså nødt til at spørge, det har undret mig så ofte..

Altså jeg går rigtigt meget op I at mine børn mens de er helt små og sidder i transportabel autostol ikke sidder der mere end de anbefalede 20 min af gangen. Selvfølgeligt sker det at de sidder der længere men jeg vil fx aldrig lade dem sidde i den mens jeg handler.

Hvordan kan det være at I fx gør det, er det fordi I ikke mener deres ryg tager skade, fordi I har glemt liften eller?

Jeg er bare nysgerrig :-)

Anmeld

30. juni 2009

Plysbjørnen

Macrolf skriver:

Bliver altså nødt til at spørge, det har undret mig så ofte..

Altså jeg går rigtigt meget op I at mine børn mens de er helt små og sidder i transportabel autostol ikke sidder der mere end de anbefalede 20 min af gangen. Selvfølgeligt sker det at de sidder der længere men jeg vil fx aldrig lade dem sidde i den mens jeg handler.

Hvordan kan det være at I fx gør det, er det fordi I ikke mener deres ryg tager skade, fordi I har glemt liften eller?

Jeg er bare nysgerrig :-)

Altså knægten er ikke stabil nok til at side i vognens børnesæde og der er sgu ikke den store forskel på min autostol og den Spædbarnsstol der nogen gange findes på nogen af butikkens vogne som i øvrigt står inde i butikken så man skal der ind efter den for at putte ungen over i den...

Derfor... Og nå ja så gider jeg ved den søde grød ikke bikse med at pakke barnevognen sammen for at probbe den i bilen så den kan komme med til sønderborg så jeg kan komme ud og handle...

Men hvad nu hvis jeg skal til Ålborg skal jeg så stoppe for hver 20 min og vente en halv dag med at med at køre videre, så kommer jeg sku da aldrig frem...

Og i øvrigt er knægten 8 måneder, så tænk dig lige om før du udtaler dig...

Anmeld

30. juni 2009

Loggidut

Ha ha.,....ja når i nu ikke åbnede den banan for hende...så kunne hun da også selv finde ud af det!

Anmeld

30. juni 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Ha ha.,....ja når i nu ikke åbnede den banan for hende...så kunne hun da også selv finde ud af det!

Det er nemlig det... Det er bare lidt pinligt inde midt i butikken... gad vide hvad de andre kunder tænkte når de så Laura gumle på en banan med skræld..

Anmeld

30. juni 2009

..

Trold skriver:

Altså knægten er ikke stabil nok til at side i vognens børnesæde og der er sgu ikke den store forskel på min autostol og den Spædbarnsstol der nogen gange findes på nogen af butikkens vogne som i øvrigt står inde i butikken så man skal der ind efter den for at putte ungen over i den...

Derfor... Og nå ja så gider jeg ved den søde grød ikke bikse med at pakke barnevognen sammen for at probbe den i bilen så den kan komme med til sønderborg så jeg kan komme ud og handle...

Men hvad nu hvis jeg skal til Ålborg skal jeg så stoppe for hver 20 min og vente en halv dag med at med at køre videre, så kommer jeg sku da aldrig frem...

Og i øvrigt er knægten 8 måneder, så tænk dig lige om før du udtaler dig...

Som skrevet, så spørger jeg bare fordi jeg ikke forstår det - det er ikke noget angreb eller noget - bare nysgerrighed :-)

Nu vidste jeg jo ikke at dit barn er 8 måneder, men ellers er det da nemt nok at have liften i bilen som man bare kan stille i bunden af indkøbsvognen :-)

Anmeld

30. juni 2009

Plysbjørnen

Macrolf skriver:

Som skrevet, så spørger jeg bare fordi jeg ikke forstår det - det er ikke noget angreb eller noget - bare nysgerrighed :-)

Nu vidste jeg jo ikke at dit barn er 8 måneder, men ellers er det da nemt nok at have liften i bilen som man bare kan stille i bunden af indkøbsvognen :-)

Hvis ikke det var et angreb så overvej lidt hvordan du skriver tingene, for jeg følte faktisk at du skrev jeg var ond ved min søn fordi jeg lod ham sidde i Autostolen...

Men hvis man er ond ved sine børn fordi man gør sådan, tja så har vores forældre med garanti været sadister... For jeg ved da mange ting som man ikke må i dag som vores forældre gjorde ved os...

Nu er det så normalt for mig at hvis jeg udtaler mig om noget der har med alder at gøre så undersøger jeg det inden jeg skriver... Det vil sige jeg ville faktisk gå ind i din profil og se om jeg kunne finde ud af hvor gamle dine børn var før jeg udtalte mig...

Anmeld

30. juni 2009

..

I min verden stillede jeg bare et spørgsmål som jeg ofte gør når der er noget jeg ikke forstår. Jeg havde ikke lige overvejet at lave den store baggrundsundersøgelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.