Macrolf skriver:
Bliver altså nødt til at spørge, det har undret mig så ofte..
Altså jeg går rigtigt meget op I at mine børn mens de er helt små og sidder i transportabel autostol ikke sidder der mere end de anbefalede 20 min af gangen. Selvfølgeligt sker det at de sidder der længere men jeg vil fx aldrig lade dem sidde i den mens jeg handler.
Hvordan kan det være at I fx gør det, er det fordi I ikke mener deres ryg tager skade, fordi I har glemt liften eller?
Jeg er bare nysgerrig :-)
Altså knægten er ikke stabil nok til at side i vognens børnesæde og der er sgu ikke den store forskel på min autostol og den Spædbarnsstol der nogen gange findes på nogen af butikkens vogne som i øvrigt står inde i butikken så man skal der ind efter den for at putte ungen over i den...
Derfor... Og nå ja så gider jeg ved den søde grød ikke bikse med at pakke barnevognen sammen for at probbe den i bilen så den kan komme med til sønderborg så jeg kan komme ud og handle...
Men hvad nu hvis jeg skal til Ålborg skal jeg så stoppe for hver 20 min og vente en halv dag med at med at køre videre, så kommer jeg sku da aldrig frem...
Og i øvrigt er knægten 8 måneder, så tænk dig lige om før du udtaler dig...
Anmeld