Erfaring med autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Satans

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville ikke vælge en stol med en pude foran. De sidder meget bedre fast i en 5-punktsele, hvor vægten på ryggen bliver fordelt lige. Cybex er i øvrigt et rigtig godt mærke som får rigtig gode anmeldelser.

Jeg vil blot nævne, at selvom det er med Isofix kan du sagtens sætte den fast uden, at stoffet i bilen går i stykker. Man kan vende Isofixen om, så de stikker ind i stolen og ikke ind i bilen (hvis du forstår).

Tak, jeg havde slet ikke bemærket at der ikke er sele i den slags stol. Jeg havde egent gået ud fra at der var begge dele

Isofix skulle helst ikke blive et problem, da vi er ved at handle på en bil hvor det er i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Nemesis

Satans skriver:

Så der er faktisk slet ingen sele i den slags stol? Jeg troede egentlig at der både var sele og pude ?!

Se, det ændrede sagen - Jeg er også af den overbevisning at de skal have sele på

Tak for hjælpen

min veninde som har sådan en stol, bruger trepunktsselen som så spænder den der pude foran fast. Der er ikke nogen sele under puden.
Der er heller ikke alle bilers seler der er lange nok, så det skal man huske at tjekke.

Sirona er da vist slet ikke testet endnu. Den test kommer vist først her til maj i år, så hvor sikker sirona er, kan jeg ikke sige.

Jeg er bare rigtig glad for vores Rømer King som vi har i begge biler. Drengene har i øvrigt king +.

Anmeld

29. april 2013

(august)

Satans skriver:

Sidder puden tæt indtil barnet eller er der lidt afstand imellem?

Jeg tænker lidt på om de kommer til at have det for varmt med puden foran sig. Thea kommer let til at have det for varmt bare i den alm. autostol hun har nu

Hej 

Vi har lige vendt hende om idag, da hun kun er knap 16mdr og ikke vejer så meget i forhold til hendes højde. Puden sidder til så kan godt forstille mig at den bliver lidt varm når solen rigtig for tag på landet.

En ting jeg er lidt utilfreds med med Sirona'en er at den ikke kan lægges så langt ned, så vores pige har ikke siddet ret godt med sit hoved når hun sover. Vi håber på det hjælper nu når hun er vendt om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.