Mac?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Kamulla

LilleChelle skriver:

Ja, office pakken laves til mac - MEEEN, studerer man matematik eller naturvidenskabelige fag er man ofte nød til at have matematik programmer til rådighed, og det er ikke lavet til mac. 

Derfor er man nød til at installerer windows på den også - og det crashede SÅÅÅ ofte. 

Og jeg har været mac bruger i 4 år (08-12) så gamle har de ikke været Men de egner sig ikke til studie. 

Super lækkert design - de skulle bare tage at åbne øjnene op for at der altså er lavet SÅ meget til windows som de kunne gøre gavn af  

Sjovt... For min bruges på mit studie... Har ingen problemer med det overhovedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Hej :-)

Min pc er så godt som nedslidt (: og jeg har overvejet at købe en MacBook? Men kender intet til deres computere. Dog har jeg iPhone og iPad, som jeg er super glade for!

Men hvad gør man i fht. Skriveprogrammer, lign word excel? Har ingen forstand på dette! Men laver ofte budgetter mm i excel, så er dette også muligt på Mac?

Er vild med designet, og brugerfladen (:

Jeg eeeeeeeeelsker min Mac. Jeg har den gamle hvide model, og har haft den i 4 år. Har aldrig haft problemer med den til studiebrug. Da jeg gik på hhx skulle vi bruge et program til matematik, som på det tidspunkt kun var kompatibelt med Windows på det tidspunkt. Så installerede jeg bare Windows på den, så jeg havde 2 styresystemer. Og så kunne jeg skifte mellem dem alt efter hvad den skulle bruges til.

Jeg har købt office pakken til den og det virker upåklageligt.

Da jeg mødte min mand, som er en rigtig computernørd, drillede han mig noget med at jeg havde Mac. Det var slet ikke godt sagde han, men der gik kun lige et halvt år ca, så havde han skiftet både en stationære og hans bærbare ud til en Mac

Vi kunne ikke gå tilbage til en Windows computer igen, til brug i det daglige

Håber du bliver rigtig glad for din computer

Anmeld

29. april 2013

LilleChelle

Kamulla skriver:

Sjovt... For min bruges på mit studie... Har ingen problemer med det overhovedet...

Jeg kunne ikke få det til at fungerer med nogle af dem. 
Når jeg skulle bruge matematiske programmer, for så skulle jeg have windows på den også. Og så crashede den ofte  

Så den blev skiftet ud med en ASUS, det bedste køb nogensinde  

Anmeld

29. april 2013

Kamulla

LilleChelle skriver:

Jeg kunne ikke få det til at fungerer med nogle af dem. 
Når jeg skulle bruge matematiske programmer, for så skulle jeg have windows på den også. Og så crashede den ofte  

Så den blev skiftet ud med en ASUS, det bedste køb nogensinde  

Men så er din kritik på den ikke kan anvendes til matmatiske studier... For til studie generelt er den god.. man kan få mange apps og programmer til den, og det hjælper mig meget på mit studie... Jeg har firskellige kemi apps på det er jo skønt når ingen af dem med alm pc ikke kan og må tegne i paint ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.