Mac?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
13 svar
6 synes godt om
28. april 2013

Anonym trådstarter

Hej :-)

Min pc er så godt som nedslidt (: og jeg har overvejet at købe en MacBook? Men kender intet til deres computere. Dog har jeg iPhone og iPad, som jeg er super glade for!

Men hvad gør man i fht. Skriveprogrammer, lign word excel? Har ingen forstand på dette! Men laver ofte budgetter mm i excel, så er dette også muligt på Mac?

Er vild med designet, og brugerfladen (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Min pc er så godt som nedslidt (: og jeg har overvejet at købe en MacBook? Men kender intet til deres computere. Dog har jeg iPhone og iPad, som jeg er super glade for!

Men hvad gør man i fht. Skriveprogrammer, lign word excel? Har ingen forstand på dette! Men laver ofte budgetter mm i excel, så er dette også muligt på Mac?

Eeeeelsker min Mac, og kommer aldrig tilbage til en alm pc igen.. Er blevet inkarneret æblenørd

Du kan sagtens få wordpakken til en Mac.. Så ingen problemer der

Anmeld

28. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg har en Mac og elsker den

Af skrive programmer er der fx open office som er gratis, det fungerer ganske udemærket!

Anmeld

28. april 2013

HHC88

Jeg eeeeeeelsker også min Mac, jeg kommer heller ikke tilbage til en alm. PC igen. Never ever!

Man skal dog lige lære den at kende og kæresten fik da også bandet og svovlet lidt af den i starten, men forleden sagde han til mig, hvilken fornøjelse det var at sidde ved en Mac frem for hans egen som er alm. PC.. for det ER virkelig en fornøjelse. Synes også det er en stor fordel at iPhone, iPad m.v. kan snakke sammen med Mac i kalender, iMessage m.v.  

Anmeld

28. april 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

ELSKER min Mac.. Once you go Mac, you never go back!!

- og du kan snildt få word, excel osv på den...

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

Ja, kom jo så ud og kigge OG måtte have en med hjem

Anmeld

28. april 2013

LilleChelle

Jeg har haft forskellige macs - og er nu tilbage ved almindelig pc. 

ALDRIG apple igen !!! magen til lort skal man sku lede længe efter. 

- Hvor er det bare træls at næsten alt skal komme fra Apple selv. 

Jeg brugte min til studie, og hold op hvor har jeg mange gange været ved at smide den ud af vinduet i ren frustration over at den endnu engang valgte at crashe midt i en aflevering  

Så her sværger jeg til min ASUS !!

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg har haft forskellige macs - og er nu tilbage ved almindelig pc. 

ALDRIG apple igen !!! magen til lort skal man sku lede længe efter. 

- Hvor er det bare træls at næsten alt skal komme fra Apple selv. 

Jeg brugte min til studie, og hold op hvor har jeg mange gange været ved at smide den ud af vinduet i ren frustration over at den endnu engang valgte at crashe midt i en aflevering  

Så her sværger jeg til min ASUS !!

Hvis du har haft forskellige slags, må det også være mange år siden du startede med dem? Udviklingen er jo voldsom, på alle områder.. Idag laves Microsoft pakken også til Mac, så man til studie kan bruge det man plejer.

Anmeld

29. april 2013

hekran

Jeg var lidt nervøs over, at min arbejdsplads uddelegerede Macs som arbejdscomputere, da jeg altid har brugt pc. Jeg havde hørt, at Mac skulle være besværlig osv. 

MEN hvor er den dog nem og enkel. Den er hundrede gange mere enkelt end en pc. Den har ikke en milliard ting installeret, som du skal holde styr på og passe på med antivirus osv. Wordpakken køber du bare til Mac'en og så er det det, faktisk. 

Hvad jeg fik at vide, så er antivirusprogram ikke nødvendigt.

Jeg kan virkelig godt anbefale den. Har været taknemlig for mit wake-up-call

Anmeld

29. april 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Hvis du har haft forskellige slags, må det også være mange år siden du startede med dem? Udviklingen er jo voldsom, på alle områder.. Idag laves Microsoft pakken også til Mac, så man til studie kan bruge det man plejer.

Ja, office pakken laves til mac - MEEEN, studerer man matematik eller naturvidenskabelige fag er man ofte nød til at have matematik programmer til rådighed, og det er ikke lavet til mac. 

Derfor er man nød til at installerer windows på den også - og det crashede SÅÅÅ ofte. 

Og jeg har været mac bruger i 4 år (08-12) så gamle har de ikke været Men de egner sig ikke til studie. 

Super lækkert design - de skulle bare tage at åbne øjnene op for at der altså er lavet SÅ meget til windows som de kunne gøre gavn af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.