Gravid under uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Gik på hf med begge mine graviditeteter kom på barsel i seks måneder ..

tog eksamen og studerede hjemmefra  

Så hvis nu man føder inden man er færdig har man så stadig mulighed for at afslutte det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Wik

Anonym skriver:

Okay.  

hvor mange år er det så mellem de to? 

Vi fik vores pige i september sidste år, og jeg vil smide p pillerne her i start af september, men ved ikke om jeg skal stoppe før for at kroppen finder sig selv igen... ;-) ved nemlig ikke hvor lang tid det tager at blive gravid denne gang, nogle siger jo det er nemmere anden gang, især hvis det ikke er så lang tid siden. 

Der er knap 2 år pg ni måneder, jeg blev gravid da min datter blev to. Men jeg var ikke på p-piller inden, så min krop var klar med det samme kan man sige.

Nogle kvinder får jo en normal cyklus med det samme efter stop, mens andre må døje med en masse rød efter. 

Anmeld

27. april 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Der er knap 2 år pg ni måneder, jeg blev gravid da min datter blev to. Men jeg var ikke på p-piller inden, så min krop var klar med det samme kan man sige.

Nogle kvinder får jo en normal cyklus med det samme efter stop, mens andre må døje med en masse rød efter. 

Ja præcis... ;-) 

har også kun været på p piller i ca. 5 måneder, men det var fordi amning ikke fungeret, så p pille var mit bedste valg.... ;-) 

før jeg blev gravid gik der 2 år fra pille stop, som jeg havde taget i 5 år... ;-) 

Anmeld

27. april 2013

Wik

Anonym skriver:

Ja præcis... ;-) 

har også kun været på p piller i ca. 5 måneder, men det var fordi amning ikke fungeret, så p pille var mit bedste valg.... ;-) 

før jeg blev gravid gik der 2 år fra pille stop, som jeg havde taget i 5 år... ;-) 

Jeg krydser fingre for din krop bliver hurtig normal igen, det er så træls at med en uregelmæssig menstruation.

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Jeg krydser fingre for din krop bliver hurtig normal igen, det er så træls at med en uregelmæssig menstruation.

Tak :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.