Jer der døjede med BL eller bækkenproblemer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Tynen

Kan det også sidde omme i lænden?

Jeg har døjet mega meget med den herlige iskiasnerve siden uge 10, men det er bare som om det har bredt sig uge efter uge (Hvilket jeg i forvejen synes er ret så underligt eftersom jeg jo er sygemeldt)

Nu er det blevet så slemt at jeg ikke kan vende mig i sengen uden at det gør ondt omme i lænden, jeg kan ikke gå ordentlig da det er som om jeg ikke rigtig kan løfte benene og jeg kan slet ikke komme op hvis jeg har lagt på fifaen et kvarters 10 - Jeg låser fuldstændig fast.

De sidste 3 dage er det som om det går ned under ballerne og ja.. Lige i skravet

Er det måske begyndende bagvendt bækkenløsning?
Troede kun sådan noget sad foran i skambenet, men ved snart ikke hvad det ellers kan være?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Siber

kan desværre ikke hjælpe, andet end husk at hold benene samlet..............men det har du vel fået af vide 1000 gange.

Men at få iskasnerven i klemme, det gør naller, men jeg ved ikke rigtig hvad man gør ved det!

God bedring

Knus Siber

Anmeld

29. juni 2009

Tut

Det lyder desværre som BL.

Mit sidder meget i skridtet. Jeg kan ikke stå op i mere en 5 minutter ad gangen, for så får jeg så ondt i, ja skal vi kalde det "tissekone-knoglen"

Min BL sidder også i lænden, ballerne og stråler ned i benene.

Gode råd:

- sid ikke med benene over kors

- tag ét trin ad gangen når du går på trapper, og der mener jeg = én fod op på et trin og så den næste fod op på sammen trin så føderne er samlet på det trin. Men føler sig som en idiot, når man gør det sådan, men det hjælper.

- når du sætter dig i sengen, så sæt dig ned på numsen på kanten og løft så benen op samlet. (det gælder også nå du sætter dig ind i en bil)

- Sov evt. med en ammepude mellem benene, det er dejligt aflastende.

- Jeg har købt en satinpyjamas (totalt 90'er) men det gør at man "glider" bedre over lagnet når man vender sig. Ellers kan man gennem hjælpemiddelcentralen få et "glidelagen"

Ærgerligt at vi bor så langt fra hinanden, nu hvor vi begge er sygemeldt

Knus Tutski 17+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.