Min mand og jeg er og har været enige længe om at ville være gravide. Jeg har været skruk i over 2 år. Vi har ventet på at finde det rigtige hus og få slået os ned, og dette er endelig sket. Et af palnlægnings kravene har også været at jeg fik et arbejde, men dette har vi skråttet fordi vi begge er vildt skrukke og gerne vil have barn NU.
Så burde vi være klar
MEN da Jeg har kronisk urticaria skal lægerne jo være med på ideen.
Jeg får noget nyt medicin, som er gennemtestet, men ikke til urticaria, så de ved ikke hvor længe jeg skal have dette medicin. Jeg har aftalt med lægen om at vente til juni, da jeg så har fået medicinen i et halvt år, men der er godt nok længe til!
Ventetiden føles som år og ser babyer overalt. Jeg vil så gerne være gravid NU og når ens mand er med på den, føles det uretfærdigt at skulle vente på en læge siger ja, når det burde være en beslutning mellem mand og kone.
Jeg forøger at søge på nettet, for at finde andre som sidder i samme båd, men kan kun finde andre med astma.
Nu sidder vi bare og venter og prøver at lave alt muligt andet, men vi tænker begge kun på baby.
En fustreret wannabe mor.
Anmeld