Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banana3 skriver: Det kunne være jeg sammen med læge eller jordmoder skulle få kigget på det, så jeg kan finde ud af hvad det er.. Det er ihvertfald rigtig træls..
Det kunne være jeg sammen med læge eller jordmoder skulle få kigget på det, så jeg kan finde ud af hvad det er.. Det er ihvertfald rigtig træls..
Ja det er rigtig irriterende... Men man skal nok bare være bedre til at slappe af og tage den med ro.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Det er VIRKELIG træls Kan man gøre noget ved det? eller er det bare at tage det med ro ?
Det er VIRKELIG træls Kan man gøre noget ved det? eller er det bare at tage det med ro ?
Man er nødt til bare at tage den med ro... jeg har også haft dem fra ca. uge 20 og er nu uge 32 og de bliver jo ikke ligefrem "mildere"...
Team Putte skriver: bruger du noget til at hjælpe dine muskler med at bære maven? omkring uge 25 begyndte jeg at bruge undertøj der støtter og løftes maven så musklerne kunne slappe mere af og det hjalp rigtig meget her
bruger du noget til at hjælpe dine muskler med at bære maven? omkring uge 25 begyndte jeg at bruge undertøj der støtter og løftes maven så musklerne kunne slappe mere af og det hjalp rigtig meget her
banana3 skriver:Det tror jeg bestemt jeg skal ud og have fat i!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128