Ondt i maven ved gå ture - 27 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.122 visninger
13 svar
2 synes godt om
26. april 2013

banana3

Jeg har i et stykke tid oplevet smerter når jeg er ude på gå ture, ved en pause stopper det, og jeg kan fortsætte, men det vender stensikkert tilbage efter ganske få meter.

Her til aften da kæresten og jeg skulle ud og gå gjorde det simpelthen bare så ondt. Det føles som sidestik x 10 i hele maven. Det er forhåbentlig ikke noget jeg skal bøvle med resten af tiden ud.. Hvad er det for nogle smerter ? Ligament smerter eller ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Victoria2013

Det kunne godt lyde som plukkeveer - dem får jeg også når jeg går meget og det kan få en gåtur der normalt tager 10 minutter til at virke meget lang - og de kan godt være ubehagelige hvis man bevæger sig når man får dem og ikke lige har mulighed for at sætte sig ned og slappe af...

Anmeld

26. april 2013

banana3

Kia2013 skriver:

Det kunne godt lyde som plukkeveer - dem får jeg også når jeg går meget og det kan få en gåtur der normalt tager 10 minutter til at virke meget lang - og de kan godt være ubehagelige hvis man bevæger sig når man får dem og ikke lige har mulighed for at sætte sig ned og slappe af...

Det er VIRKELIG træls
Kan man gøre noget ved det? eller er det bare at tage det med ro ?

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

banana3 skriver:

Jeg har i et stykke tid oplevet smerter når jeg er ude på gå ture, ved en pause stopper det, og jeg kan fortsætte, men det vender stensikkert tilbage efter ganske få meter.

Her til aften da kæresten og jeg skulle ud og gå gjorde det simpelthen bare så ondt. Det føles som sidestik x 10 i hele maven. Det er forhåbentlig ikke noget jeg skal bøvle med resten af tiden ud.. Hvad er det for nogle smerter ? Ligament smerter eller ??

Er det nederst i maven det gør ondt? Sådan i siden og så trækker det ind?

Anmeld

26. april 2013

Masig

banana3 skriver:

Lyder som plukveer. Dem havde jeg også hver gang jeg bevægede mig, bare jeg skulle på toilettet, jeg havde dem konstant og de gjorde virkelig ondt... Fødte så også tre uger før tid, og er ret sikker på det var fordi jeg ikke tog den mere med ro, nu hvor jeg havde så mange plukveer. jeg havde dem helt fra starten af, men de blev rigtig slemme omkring uge 20... 

Anmeld

26. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis det er plukveer så er det eneste man kan gøre at tage det i et langsommere tempo.. sørg for mange dybe indåndinger... og sørg for at have noget med at drikke i pauserne under gåturen...

det var lige det der hjalp mig i hvert fald

Anmeld

26. april 2013

banana3

Team Putte skriver:

Er det nederst i maven det gør ondt? Sådan i siden og så trækker det ind?

Det starter altid i højre side, og så efter ganske kort tid er det i venstre. Jeg døjer rigtig meget med smerter i lænden, men smerten i maven kan ikke sammen lignes med den i lænden..

Anmeld

26. april 2013

Kløver

Jeg havde det også meget pga plukveer og bækkenløsning, man kan sagtens have det uden det behøver være bækkenløsning, men synes især også trapper var hårde

Anmeld

26. april 2013

banana3

Masig skriver:

Lyder som plukveer. Dem havde jeg også hver gang jeg bevægede mig, bare jeg skulle på toilettet, jeg havde dem konstant og de gjorde virkelig ondt... Fødte så også tre uger før tid, og er ret sikker på det var fordi jeg ikke tog den mere med ro, nu hvor jeg havde så mange plukveer. jeg havde dem helt fra starten af, men de blev rigtig slemme omkring uge 20... 

Det kunne være jeg sammen med læge eller jordmoder skulle få kigget på det, så jeg kan finde ud af hvad det er.. Det er ihvertfald rigtig træls..

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

banana3 skriver:

Det starter altid i højre side, og så efter ganske kort tid er det i venstre. Jeg døjer rigtig meget med smerter i lænden, men smerten i maven kan ikke sammen lignes med den i lænden..

bruger du noget til at hjælpe dine muskler med at bære maven? omkring uge 25 begyndte jeg at bruge undertøj der støtter og løftes maven så  musklerne kunne slappe mere af og det hjalp rigtig meget her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.