Tager den lille skade af den stores skrigeri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jamen præcis, vi gør alt hvad vi kan:-) jeg har siddet med Anton og vugget ham i søvn i den ene arm, rokket ned barnevogn med den anden:-)

Jeg ved lige, hvad du mener, når du skriver det med samvittigheden:-) den evige plage vi har som forældre:-)

Ja men vi skal lade være at være så hårde mod os selv. Men hvor er det dog svært at lade være med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Valle81

Anonym skriver:

Ja men vi skal lade være at være så hårde mod os selv. Men hvor er det dog svært at lade være med.

Meget svært, nem det er jo fordi vi vil dem det bedste:-) det ville jo faktisk være værre, hvis ikke fik fik stikket af dårlig samvittighed:-)

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Nej det gør ondt indeni. Hader når den lille græder helt ulykkeligt så tårene triller ud  Og den ældste har jo også brug for mig selvom h*n bare er hysterisk.

selvfølgelig har den store oz brug for mor hvor gamle er de?de?

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

selvfølgelig har den store oz brug for mor hvor gamle er de?de?

Omkring 3 og lige knapt 8 måneder

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Omkring 3 og lige knapt 8 måneder

Nåh så er det jo ik en helt lille bebs min Ida er lige blevet 10 mdr og hun var igennem den der 'skrig hjerteskærende hvis jeg ik får det jeg vil når jeg vil det' periode.. Det blev bedre stille og roligt og nu er der ingenting det er oz naturligt de kæmper lidt om opmærksomheden

Anmeld

28. april 2013

frk andreasen

Anonym skriver:

Jeg har to børn. En på omkring 3 år og en lille en. Min den ældste skriger og råber meget. Og har hysterianfald. Vil det skade den mindste? Nogle gange må jeg lade den mindste ligge og græde lidt fordi jeg skal tage mig af den ældste. Det ender nogengange med den lille begynder at hulke og være virkelig ked fordi jeg ikke lige kan komme med det samme. Føler mig som verdens dårligste mor. Bliver den lille skadet af alt det skrigeri og hysteri?

den lille tager ikke skade af det. du ik en dårlig mor fordi lille ligger lidt. men tror alle kender følelsen af dårlig samvittighed.det er den evige plage ved at være forældre jeg har selv 3 børn og nogen gange når alle 3 er ked el hysterisk på engang så kan jeg osse få dårlig samvittighed når jeg ik ka være der for alle 3 på en gang. som jeg gerne ville men i har kun to arme
mine er 6 og 3 år og en lille på 18 uger.
man vokser med opgaven og lære hvordan man takler det bedst muligt så alle får lige meget opmærksomhed og kærlighed

en kæmpe er sikker på du en rigtig god mor
knus

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

den lille tager ikke skade af det. du ik en dårlig mor fordi lille ligger lidt. men tror alle kender følelsen af dårlig samvittighed.det er den evige plage ved at være forældre jeg har selv 3 børn og nogen gange når alle 3 er ked el hysterisk på engang så kan jeg osse få dårlig samvittighed når jeg ik ka være der for alle 3 på en gang. som jeg gerne ville men i har kun to arme
mine er 6 og 3 år og en lille på 18 uger.
man vokser med opgaven og lære hvordan man takler det bedst muligt så alle får lige meget opmærksomhed og kærlighed

en kæmpe er sikker på du en rigtig god mor
knus

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.