Tager den lille skade af den stores skrigeri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
16 svar
3 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har to børn. En på omkring 3 år og en lille en. Min den ældste skriger og råber meget. Og har hysterianfald. Vil det skade den mindste? Nogle gange må jeg lade den mindste ligge og græde lidt fordi jeg skal tage mig af den ældste. Det ender nogengange med den lille begynder at hulke og være virkelig ked fordi jeg ikke lige kan komme med det samme. Føler mig som verdens dårligste mor. Bliver den lille skadet af alt det skrigeri og hysteri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg har to børn. En på omkring 3 år og en lille en. Min den ældste skriger og råber meget. Og har hysterianfald. Vil det skade den mindste? Nogle gange må jeg lade den mindste ligge og græde lidt fordi jeg skal tage mig af den ældste. Det ender nogengange med den lille begynder at hulke og være virkelig ked fordi jeg ikke lige kan komme med det samme. Føler mig som verdens dårligste mor. Bliver den lille skadet af alt det skrigeri og hysteri?

Tror bestemt ik den lille tager skade du er ik den første med 2 børn og man kan bare ik være alle steder på en gang

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Tror bestemt ik den lille tager skade du er ik den første med 2 børn og man kan bare ik være alle steder på en gang

Tak har virkelig brug for at høre det. Føler mig bare så ringe.

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Tak har virkelig brug for at høre det. Føler mig bare så ringe.

Der er ingen grund til at banke dig selv i hovedet.. Du gør hvad du kan de små græder jo for at gøre opmærksom på et behov, det er den eneste måde de kan gøre det på.. Og hvis sådan en basal færdighed kunne skade dem ville de ik være født med den de skal oz lære at mor og far ik altid kan komme løbende ved hvert hulk

Anmeld

26. april 2013

Valle81

Nej, det gør den mindste ikke:-)

Kender det alt for godt, da Arthur kom var Anton Kuo 12 mdr. Det føltes nogle gange som en galehus, begge unger skreg og hvem trøster man først, den der har slået sig, den der bare er ked, den der er sulten eller:-) gud hvor har jeg manglet arme til tider:-)

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Der er ingen grund til at banke dig selv i hovedet.. Du gør hvad du kan de små græder jo for at gøre opmærksom på et behov, det er den eneste måde de kan gøre det på.. Og hvis sådan en basal færdighed kunne skade dem ville de ik være født med den de skal oz lære at mor og far ik altid kan komme løbende ved hvert hulk

Det er mere at den lille slår over i en ulykkelig hulk. jeg bliver så trist.

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Nej, det gør den mindste ikke:-)

Kender det alt for godt, da Arthur kom var Anton Kuo 12 mdr. Det føltes nogle gange som en galehus, begge unger skreg og hvem trøster man først, den der har slået sig, den der bare er ked, den der er sulten eller:-) gud hvor har jeg manglet arme til tider:-)

Åh ja man får helt dårlig samvittighed. Her til aften måtte jeg lade dem begge falde i søvn i soveværelset for så kunne jeg holde dem begge i hånden.

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Det er mere at den lille slår over i en ulykkelig hulk. jeg bliver så trist.

det kan jeg godt forstå.. men det er jo det de har lært virker.. og ligeså snart du er der igen til at trøste er alt godt igen men kan godt forstå det ik er det fedeste i verden at ens bebs er ulykkelig

Anmeld

26. april 2013

Valle81

Anonym skriver:

Åh ja man får helt dårlig samvittighed. Her til aften måtte jeg lade dem begge falde i søvn i soveværelset for så kunne jeg holde dem begge i hånden.

Jamen præcis, vi gør alt hvad vi kan:-) jeg har siddet med Anton og vugget ham i søvn i den ene arm, rokket ned barnevogn med den anden:-)

Jeg ved lige, hvad du mener, når du skriver det med samvittigheden:-) den evige plage vi har som forældre:-)

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

det kan jeg godt forstå.. men det er jo det de har lært virker.. og ligeså snart du er der igen til at trøste er alt godt igen men kan godt forstå det ik er det fedeste i verden at ens bebs er ulykkelig

Nej det gør ondt indeni. Hader når den lille græder helt ulykkeligt så tårene triller ud  Og den ældste har jo også brug for mig selvom h*n bare er hysterisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.