jeg vil SÅ gerne giftes !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

mpr

Synes det er helt fint hvis du vil fri til ham hvis du kan mærke at gnisten er der 100%, jeg selv friede til min kæreste da vi havde været sammen i 6½ måned ^^ Og han sagde ja ! ^^ Nu venter vi bare på at pengene lige er der til et bryllup vi har lidt over 3 måneder været sammen i 2 år

Altså tænker det værste der kan ske er at han siger han ikke er klar til at være forlovet og så kan i jo altid snakke om det bagefter

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja det er lige det jeg vil men jeg har ikke snakket med min kæreste om det for vi har kun været sammen i 11 måneder og jeg ved ikke om han vil giftes med mig. Vi har en lille pige på 8 uger og vi snakker begge to om at vi aldrig har haft det så godt som vi har sammen.

Han ved godt at jeg går med en drøm om at blive gift en dag og være en rigtig prinsesse

Nu sidder jeg så og leger lidt med tanken om at jeg ville fri til ham men jeg er bange for at få et nej

Hvad ville i gøre

Fri til ham eller vente på han gør det hvis han ellers gør det

jeg vil oz rigtig gerne giftes det vil min kæreste oz han glæder sig helt vildt til den dag han skal på knæ og bede om min hånd resten af livet den glæde vil jeg absolut ik tage fra ham ved at komme ham i forkøbet

Anmeld

26. april 2013

lycly

Jeg vil også rigtig gerne giftes med min kæreste, vi har også været sammen i 11 måneder og skal snart ha barn. Men jeg er gammeldags og synes at han skal fri til mig - når han er klar til det. Ville nødig presse noget ned over hovedet på ham
Desuden ved jeg at det er mig og ham for altid så der er tid nok

Anmeld

26. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har aldrig ville giftes. Det vil min kæreste heller ikke.

Men her for et års tid siden er jeg begyndt at få bryllupstanker. Så håber lidt han en dag frier, men det tror jeg ikke kommer til at ske.

Jeg kunne ikke finde på at fri til ham, uanset om han er til ægteskab eller ej, da jeg er lidt gammeldags på det område...har jeg fundet ud af

Men du kender din kæreste. Du ved om han er til bryllup i det hele taget. Og hvis du tør, hvilket jeg synes er modigt, så skal man være forberedt på at svaret også kan falde negativt ud og det nok vil påvirke jeres forhold i en eller anden forstand. 

Anmeld

26. april 2013

stm2812

Anonym skriver:

Ja det er lige det jeg vil men jeg har ikke snakket med min kæreste om det for vi har kun været sammen i 11 måneder og jeg ved ikke om han vil giftes med mig. Vi har en lille pige på 8 uger og vi snakker begge to om at vi aldrig har haft det så godt som vi har sammen.

Han ved godt at jeg går med en drøm om at blive gift en dag og være en rigtig prinsesse

Nu sidder jeg så og leger lidt med tanken om at jeg ville fri til ham men jeg er bange for at få et nej

Hvad ville i gøre

Hvad er hans tanker omkring ægteskab? Jeg ville nok være helt sikker før jeg ville fri til min kæresten. kan slet ikke klare at blive afvist. 

Men ellers vil jeg da sige du bare skal springe ud i det.. forhåbentlig siger han ja og ellers må han komme med et super godt argument til hvorfor ikke

Anmeld

26. april 2013

Timmner

Jeg går også selv med drømmen om at blive gift en dag. Vi blev kærester meget ungt og har været sammen i 8 år her til august vi er forlovede !! Og vil rigtig gerne snart giftes håber snart det bliver min tur. Vi har en søn sammen på 16 mdr nu

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Elias2010<3 skriver:

Kam godt forstå dig. Det er hårdt at få et nej..

jeg har været sammen med min kæreste i 5 år. For 1 år siden friede jeg til ham, og han sagde nej med det samme.

trods vi har hus, bil, gode jobs og en søn på snart 3 år. 

Av jeg var bleve skuffet .... Sagde han hvorfor?

Anmeld

26. april 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre

Jeg ville også gerne giftes .. Men jeg syntes sq at manden var for lang tid om at fri .. Så gjorde jeg det sq selv .. Så friede til ham d 7/12-09 og vi blev først gift i lørdags .. :) Så jeg syntes bare du skal fri :)

Anmeld

26. april 2013

Swerg

MorDk skriver:

Av jeg var bleve skuffet .... Sagde han hvorfor?

Mej ikke spor.. 

Jeg lod den ligge lige på stedet ! :/

Anmeld

26. april 2013

VIPpigen

"Gift er noget man tager, for ikke at blive det"... Det har siden jeg var teenager og så mine forældres grimme skilsmisse være et fast ordsprog her. Jeg holder stadig på det. Og jeg ønsker ikke noget stort kirkebryllup, eller en stor fest. Ej heller en hvid kjole... NO WAY.

Men efter vi købte hus har vi snakket om en hurtig tur på rådhuset, simpelthen fordi det er den måde vi sikre hinanden bedst hvis en af os skulle kradse af... Så herhjemme ville vi ikke gifte os af kærlighed - det behøver vi ikke papir på - men fordi det sikre os i pænt sagt hoved og røv.

jeg ville dog selv lige liste et lille ord ind om evt. Bryllup med kæresten hvis jeg ønskede at blive gift. Så kunne man altid tage den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.