jeg vil SÅ gerne giftes !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
23 svar
4 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Ja det er lige det jeg vil men jeg har ikke snakket med min kæreste om det for vi har kun været sammen i 11 måneder og jeg ved ikke om han vil giftes med mig. Vi har en lille pige på 8 uger og vi snakker begge to om at vi aldrig har haft det så godt som vi har sammen.

Han ved godt at jeg går med en drøm om at blive gift en dag og være en rigtig prinsesse

Nu sidder jeg så og leger lidt med tanken om at jeg ville fri til ham men jeg er bange for at få et nej

Hvad ville i gøre

Fri til ham eller vente på han gør det hvis han ellers gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Amandasmor

ja jeg går selv med den drøm..
imorgen har mig og min kæreste vært sammen i 1år
og forlovet i 4 mdr, og han har friet til mig..
men syntes også til gengæld det er dumt vi bliver gift nu,
da vi begge pt er på kh..
jeg skal have søgt om pension pga sygdom og jeg ikke kommer på arbejdes market mere og manden er også sygmeldt.. så for os vil det være dumt..
men jeg glæder mig til den dag vi skal giftes

Anmeld

26. april 2013

Amandasmor

altså hvis det var mig, vil jeg da bare kaste mig ud i at bare og fri til ham  også vente og se hva svaret er

Anmeld

26. april 2013

Swerg

Kam godt forstå dig. Det er hårdt at få et nej..

jeg har været sammen med min kæreste i 5 år. For 1 år siden friede jeg til ham, og han sagde nej med det samme.

trods vi har hus, bil, gode jobs og en søn på snart 3 år. 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Amandasmor skriver:

altså hvis det var mig, vil jeg da bare kaste mig ud i at bare og fri til ham  også vente og se hva svaret er

Så kan jeg godt se det fra din side af

Ja det bare sjovt at jeg er så bange for at få et nej for hvad kommer der så til at ske med vores forhold hvis han skulle sige nej

Anmeld

26. april 2013

Isabella_mor

Jeg har det på samme måde.... Men jeg vil af princip ik fri til min kæreste, det er ham der skal fri til mig. Nu har vi været sammen i snart 7 år. Og der er INTET der tyder på at han har tænkt sig at gå på knæ..! Det er virkelig træls for det ville betyde enormt meget for mig. Men ja. Jeg vil ikke fri. 

Så syntes jeg lidt at det  virker forkert at det er kvinden der frier. 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Kam godt forstå dig. Det er hårdt at få et nej..

jeg har været sammen med min kæreste i 5 år. For 1 år siden friede jeg til ham, og han sagde nej med det samme.

trods vi har hus, bil, gode jobs og en søn på snart 3 år. 

Av den må ha gjort ondt hvad var hans grund ?

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Jeg har det på samme måde.... Men jeg vil af princip ik fri til min kæreste, det er ham der skal fri til mig. Nu har vi været sammen i snart 7 år. Og der er INTET der tyder på at han har tænkt sig at gå på knæ..! Det er virkelig træls for det ville betyde enormt meget for mig. Men ja. Jeg vil ikke fri. 

Så syntes jeg lidt at det  virker forkert at det er kvinden der frier. 

Sådan er vi jo så forskellige men jeg kan nu godt se hvad du mener da for han en dag går på knæ for dig

Anmeld

26. april 2013

Swerg

Anonym skriver:

Av den må ha gjort ondt hvad var hans grund ?

Han vil ikke giftes. Som i aldrig. 

Den lukkede fuldstændigt efter den dag. Det har slet ikke været på tale siden da. 

han siger at det ikke er andet end problemer og når han hører om nogen venner skal giftes, siger han "gift er ikke noget man bliver, gift er noget man tar'... "

Anmeld

26. april 2013

Enirt

Anonym skriver:

Ja det er lige det jeg vil men jeg har ikke snakket med min kæreste om det for vi har kun været sammen i 11 måneder og jeg ved ikke om han vil giftes med mig. Vi har en lille pige på 8 uger og vi snakker begge to om at vi aldrig har haft det så godt som vi har sammen.

Han ved godt at jeg går med en drøm om at blive gift en dag og være en rigtig prinsesse

Nu sidder jeg så og leger lidt med tanken om at jeg ville fri til ham men jeg er bange for at få et nej

Hvad ville i gøre

Fri til ham eller vente på han gør det hvis han ellers gør det

Det vil jeg også vildt gerne...har luftet tanken for kæresten nogle gange og været ret direkte som i "du må da gerne fri til mig". Men der sker ikke rigtig noget. Vi har været sammen i 4 år og har lige fået en lille søn for 4 mdr siden.

Går bare og håber på at han at han falder på knæ på et helt uventet tidspunkt.

Jeg er nok lidt af en romantiker på det punkt, vil gerne have at det er ham der frier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.