Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Kaufie

Så er det mig, der har brug for jeres syn på et dillemma:

1. august er vi inviteret i Fårup Sommerland med en dynge af Claus' kammerater. Det er ikke så tit vi laver noget sammen, så vi takkede straks ja, selvom det er Williams fødselsdag dagen efter og jeg nok godt kunne finde på noget andet at lave den dag....

Nå, men... det viser sig så, at det eneste andet par, der har en dreng, der er ½ år yngre end W, ikke tager deres dreng med. Det havde jeg ellers satset på, da jeg jo gerne vil have W med - men synes det er lidt øv, hvis han (og jeg) er de eneste, der skal stå og vente i hele og halve timer mens de store drenge står i kø for at prøve en eller anden vild ride....

Claus mener vi skal lade W passe hos mine forældre, så vi også kan tage med i sommerhus og grille bagefter (og overnatte til d. 2 - som jo er W's 2 års fødselsdag!!)  Så kunne vi tage tidligt hjem og pynte huset op til fødselsdag - mener Claus.

Ikke om jeg vil være med til at skulle vågne op uden min søn på hans fødselsdag!!! Så jeg ville insistere på at tage hjem - senest efter at have grillet.

Men, men,men jeg synes jo ikke det er meget ved at tage i Fårup uden de små.... Altså - jeg er ikke særlig vild med at snurre rundt og drøne ned af rutchebaner og blive ramt i nakken af maven når turen stopper... Så ved mange af de forlystelser vil jeg ende med alligevel at stå og vente til de andre kommer igennem.....

Så kunne jeg ligesågodt have W med - og så gå et andet sted hen - hvor der er mere børne- og Mette-venligt - men hvor fedt er dét lige når der så ikke er andre med børn med??

Øøøøøv, har mest lyst til at melde fra - og sende Claus afsted alene - men det er han også træt af...

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Tynen

Den er virkelig svær!

Da jeg læste at det par med barn ikke tog ungen med alligevel tænkte jeg med det samme at jeg nok heller ikke ville tage mit barn med.
MEN - Nu er det jo altså fødselsdag og det er nok der jeg hænger lidt i bremsen.
Altså.. Stella (Og sikkert og William) ville nok være ligeglade med om vi vågnede op med dem på deres fødselsdag, men det er bare mere princippet i det for mit vedkommende.

Ej, jeg ved det dælme ikke.. Tror faktisk jeg var blevet hjemme og havde fundet på noget helt andet
(Men jeg gider heller ikke rigtig være sammen med folk der ikke har børn hvis jeg selv har Stella med,, )

Har sgu helt lyst til at drøne til Fårup for at underholde dig og William.
Ville helt vildt gerne have Stella med sådan et sted

Anmeld

29. juni 2009

Lulle25

Ville helt klart tage mit/mine barn/børn med, de er ligeglade med om der er andre børn med for børn på 2 år hygger sig ligeså meget med mor (hvis ikk mere) som med andre børn, så ville helt klart tage mine børn med, hygge mig med dem, mens manden hygger med vennerne, mødes indimellem  og tage tidligt hjem nu der er fødselsdag dagen efter
kh louise

Anmeld

29. juni 2009

linemus

Ej, det kan jeg godt se er træls. Tror du, det er alle, der vil op i rutchebanerne? Det kan jo være, der er andre, der heller ikke gider det hele, men så kan man jo sidde og sludre og nyde solen og en kold øl el. is. Jeg elsker selv at være deroppe, selvom der ikke er ret meget, jeg har lyst til at prøve. Synes det lyder meget hyggeligt med en voksentur med grill bagefter, og så kan I jo køre hjem derefter. Eller også kunne I foreslå, at I grillede i Fårup - de lukker jo først kl. 21 (dvs. forlystelserne og butikkerne lukker - parkeringspladsen lukker kl.22).

Nu ved jeg ikke helt, hvad det er for nogle venner. Hvis det kun er Claus' kammasjukker, så er det måske ikke så fedt, men de har vel også kærester, som du kender?

Skal I ellers derop i sommer? Så kommer William jo med der.

Ellers må du invitere mig og pigerne med Så skal vi nok lege med jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.