Endelig skal der shoppes briller!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

MorDk

Tanja. skriver:

kan ligge et billed ind i morgen, da jeg først får ny mobil i aften(knuste min iphone i tirsdag)

Okii fint

Ej hvor surt med en smadret Iphone...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

kristinaS

MorDk skriver:

Yay!! Jeg har ENDELIG fået sparet sammen så jeg kan få bestilt nye briller! Det tog sin tid. Hold k*ft en lækker følelse altså! ENDELIG!

I næste måned skal der i dén grad shoppes briller! Can't wait! MEN... jeg aner endnu ikke hvilken model osv? Skal selvfølgelig ned og prøve en masse forskellige...

Hvad tror I ville klæde mig? 

Vedhæftet billede

Jeg ville gå i synoptik. Synes de har et fedt udvalg og er gode til at hjælpe. OG de rekl vist med gratis rayban solbriller oveni, hæng mig dog ikke op på det.
Vi købte briller til vores store søn, og blev faktisk overrasket over priserne, positivt. Havde nemlig selv lige betalt rigtig meget i Louis Nielsen...det løb op... Så jeg ærgrede mig lidt, da de jo også har en del mærkevarer i synoptik.
Vi handlede i Hillerød.

God shopping.
Er det nogle du skal have på hele tiden, eller?

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Jeg ser OK uden briller men hen af eften eller hvis jeg skal skrive og læse er det rent af HT. MEN har høj styrke, men kan ikke huske den?

Skal også have lavet en ny synsprøve i forbindelse med brillekøb.

Min er 4,75 og 5.50 og jeg har en flot brille uden hinkesten for neden, så det burde du også kunne få hvis du ikke er over min styrke 

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Baby2påvej skriver:

Min er 4,75 og 5.50 og jeg har en flot brille uden hinkesten for neden, så det burde du også kunne få hvis du ikke er over min styrke 

Ok underligt for nede i Thiele fx. Der sagde de det ikk evar så godt da man ikke kan få pæne glas med så høj styrke hvis man vil have uden kant nederst? Må høre min Ekspert Nadia&Daniel *S*

Anmeld

26. april 2013

MorDk

kristinaS skriver:

Jeg ville gå i synoptik. Synes de har et fedt udvalg og er gode til at hjælpe. OG de rekl vist med gratis rayban solbriller oveni, hæng mig dog ikke op på det.
Vi købte briller til vores store søn, og blev faktisk overrasket over priserne, positivt. Havde nemlig selv lige betalt rigtig meget i Louis Nielsen...det løb op... Så jeg ærgrede mig lidt, da de jo også har en del mærkevarer i synoptik.
Vi handlede i Hillerød.

God shopping.
Er det nogle du skal have på hele tiden, eller?

Mnnarh jeg skal ikke gå med den hele tiden men på arbejde , hjemme og ude ved lejl. Kan ik holde ud af at have dem på konstant.

Skal i synoptik

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Ok underligt for nede i Thiele fx. Der sagde de det ikk evar så godt da man ikke kan få pæne glas med så høj styrke hvis man vil have uden kant nederst? Må høre min Ekspert Nadia&Daniel *S*

Kan sende et billede af dem når jeg engang får lettet mig fra sengen.

Der sidder jo en usynlig tråd for neden, så det kan jeg ikke forstå.

Anmeld

26. april 2013

Nadia&Daniel

Vi tager en tøsetur til Lyngby - prøver briller på livet løs og drikker en god kop kaffe

Anmeld

26. april 2013

BigHope13

Synes du ville se rigtig smart ud med en brille som er lidt markant og gerne i en mørk farve,
du må smide et billede op når du finder de helt rigtige

Anmeld

26. april 2013

Karla

MorDk skriver:

Yay!! Jeg har ENDELIG fået sparet sammen så jeg kan få bestilt nye briller! Det tog sin tid. Hold k*ft en lækker følelse altså! ENDELIG!

I næste måned skal der i dén grad shoppes briller! Can't wait! MEN... jeg aner endnu ikke hvilken model osv? Skal selvfølgelig ned og prøve en masse forskellige...

Hvad tror I ville klæde mig? 

Vedhæftet billede

Jeg har købt denne Robert D brille i synoptik. Kan godt lide at den ser neutral ud (sort) lige når man ser den først, men så er den limegrøn hele vejen bagved. Det giver en god effekt synes jeg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2013

MorDk

BigHope13 skriver:

Synes du ville se rigtig smart ud med en brille som er lidt markant og gerne i en mørk farve,
du må smide et billede op når du finder de helt rigtige

Det lover jeg at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.