Endelig skal der shoppes briller!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
20 svar
9 synes godt om
26. april 2013

MorDk

Yay!! Jeg har ENDELIG fået sparet sammen så jeg kan få bestilt nye briller! Det tog sin tid. Hold k*ft en lækker følelse altså! ENDELIG!

I næste måned skal der i dén grad shoppes briller! Can't wait! MEN... jeg aner endnu ikke hvilken model osv? Skal selvfølgelig ned og prøve en masse forskellige...

Hvad tror I ville klæde mig? 

Vedhæftet billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Yay!! Jeg har ENDELIG fået sparet sammen så jeg kan få bestilt nye briller! Det tog sin tid. Hold k*ft en lækker følelse altså! ENDELIG!

I næste måned skal der i dén grad shoppes briller! Can't wait! MEN... jeg aner endnu ikke hvilken model osv? Skal selvfølgelig ned og prøve en masse forskellige...

Hvad tror I ville klæde mig? 

Vedhæftet billede

En lille skarp model med farver 

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Baby2påvej skriver:

En lille skarp model med farver 

Hmm... ja tænker bare at jeg skal vælge en neutral frave sort eller sølv eller... for det skal helst skulle passe til alt tøj

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Hmm... ja tænker bare at jeg skal vælge en neutral frave sort eller sølv eller... for det skal helst skulle passe til alt tøj

Jeg har en lilla/pink brille hvor glasset ikke er understøttet af stellet for neden, hvis du. Forstår, og jeg kan sagtens bærer alt slags tøj uden det ser voldsomt ud.

Anmeld

26. april 2013

Koen.

hmm tror faktisk mine briller ville klæde dig en fin lille sag i en bronze brun, den passer til alt da den nærmest går i et da den er ret neutral

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Tanja. skriver:

hmm tror faktisk mine briller ville klæde dig en fin lille sag i en bronze brun, den passer til alt da den nærmest går i et da den er ret neutral

Har du et billede evt?

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Baby2påvej skriver:

Jeg har en lilla/pink brille hvor glasset ikke er understøttet af stellet for neden, hvis du. Forstår, og jeg kan sagtens bærer alt slags tøj uden det ser voldsomt ud.

Der skal være kant hele vejen rundt da jeg har høj styrke og er langsynet. Derfor er det ikke muligt med en brille uden kant nederst (hvis du forstår)?

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Der skal være kant hele vejen rundt da jeg har høj styrke og er langsynet. Derfor er det ikke muligt med en brille uden kant nederst (hvis du forstår)?

Hvad er din styrke, for har selv muldvarpe syn

Anmeld

26. april 2013

Koen.

MorDk skriver:

Har du et billede evt?

kan ligge et billed ind i morgen, da jeg først får ny mobil i aften(knuste min iphone i tirsdag)

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Baby2påvej skriver:

Hvad er din styrke, for har selv muldvarpe syn

Jeg ser OK uden briller men hen af eften eller hvis jeg skal skrive og læse er det rent af HT. MEN har høj styrke, men kan ikke huske den?

Skal også have lavet en ny synsprøve i forbindelse med brillekøb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.