31+0 og marmelade-lignede blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Kofoed.

kriknu skriver:

Jeg har godt hørt det(og læst), og har faktisk flere gange overvejet at skrive til dig, men jeg har simpelthen ikke vidst hvad jeg skulle skrive.

Nu da jeg så at du havde svaret gik jeg lige ind og læste din tråd fra  "årsdagen" det lyder så tåbeligt at sige, en årsdag er for mig positiv - men i dette sammenhæng kan det næppe kaldes positivt.

Du er altid velkommen til at skrive, jeg vil meget gerne høre jeres historie.

Ja, det burde være positivt, men desværre ikke i denne sammenhæng. Vi nærmere os desværre 2 års dagen med hastige skridt, 1 måned til på dagen...

Kan se i vil navngive tvillingen, det synes jeg personligt er en god idé, vi gjorde det ikke i starten og fortryder i dag, at vi ikke offentliggjorde navnet tidligere, men nu er det ude og jeg er glad for det. (sidebemærkning, jeg kan godt lide navnet René )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Team Putte

kriknu skriver:

Jo - det ved jeg ikke om det kan være det, men det kunne det jo måske godt være 

Det kunne godt lyde lidt som det størknede blod der kommer ud i klumper efter fødslen.. hvis du har mistet en kunne det jo evt være blod derfra..derfra..

Anmeld

27. april 2013

kriknu

Kofoed. skriver:

Du er altid velkommen til at skrive, jeg vil meget gerne høre jeres historie.

Ja, det burde være positivt, men desværre ikke i denne sammenhæng. Vi nærmere os desværre 2 års dagen med hastige skridt, 1 måned til på dagen...

Kan se i vil navngive tvillingen, det synes jeg personligt er en god idé, vi gjorde det ikke i starten og fortryder i dag, at vi ikke offentliggjorde navnet tidligere, men nu er det ude og jeg er glad for det. (sidebemærkning, jeg kan godt lide navnet René )

René er lidt et no go, min tantes søn hedder det og jeg kan absolut ikke lide ham 

Jeg synes det er vigtigt at der er et navn, jeg tror det vil gøre det nemmere mht. lillemanden, men også for Anastasia (håber jeg stavede rigtigt der) i fremtiden - puha, det lyder hårdt 

Jeg tror jeg skriver til dig i aften, har lige en masse ting jeg lige er nødt til at både spørge om, men også lige få læsset af, tror du forstår mig ret meget bedre end de fleste andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.