31+0 og marmelade-lignede blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
12 svar
2 synes godt om
25. april 2013

kriknu

HJÆLP?!

Har lige været på toilettet og opdaget at der lå blod i mine trusser ... og det lignede for at være ærlig mest af alt marmelade, og at dømme ud fra den lille "klump" (kugle rund dråbe der lå oven på alt andet) som jeg kunne fjerne med et stykke papir så var konsistensen af det lidt ala vandperler 

har jeg grund til at være nervøs? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Maja88

kriknu skriver:

HJÆLP?!

Har lige været på toilettet og opdaget at der lå blod i mine trusser ... og det lignede for at være ærlig mest af alt marmelade, og at dømme ud fra den lille "klump" (kugle rund dråbe der lå oven på alt andet) som jeg kunne fjerne med et stykke papir så var konsistensen af det lidt ala vandperler 

har jeg grund til at være nervøs? 

ville da lige give fg et ring

Anmeld

25. april 2013

Faith

Hmm. Lyder underligt.

Synes da du skal ringe til FG og snakke med en jordemoder. Det tror jeg at jeg ville have gjort.

Anmeld

25. april 2013

Koen.

Jeg tænker om det kan være noget af slimproppen der er gået Den kan jo godt gå en del uger før der sker noget, men er du i tvivl ville jeg give fg et kald

Anmeld

25. april 2013

kriknu

Så har jeg været forbi FG som i jo anbefalede, og der har faktisk ikke været mere blod end det der var den ene gang - så nu sidder jeg igen herhjemme, med strenge ordrer på at ringe hvis der skulle dukke mere op

De kunne umiddelbart ikke se hvor blodet skulle være kommet fra, men er alligevel sikre på at det ikke er noget specielt 

Anmeld

25. april 2013

Faith

kriknu skriver:

Så har jeg været forbi FG som i jo anbefalede, og der har faktisk ikke været mere blod end det der var den ene gang - så nu sidder jeg igen herhjemme, med strenge ordrer på at ringe hvis der skulle dukke mere op

De kunne umiddelbart ikke se hvor blodet skulle være kommet fra, men er alligevel sikre på at det ikke er noget specielt 

Godt du kom afsted!

Anmeld

25. april 2013

Kofoed.

ventede du ikke tvillinger? Kan det være det der driller?

men godt der ikke er kommet mere. Håber det er noget helt harmløst.

Anmeld

25. april 2013

kriknu

Kofoed. skriver:

ventede du ikke tvillinger? Kan det være det der driller?

men godt der ikke er kommet mere. Håber det er noget helt harmløst.

Jo - det ved jeg ikke om det kan være det, men det kunne det jo måske godt være 

Anmeld

25. april 2013

Kofoed.

kriknu skriver:

Jo - det ved jeg ikke om det kan være det, men det kunne det jo måske godt være 

Jeg skulle være meget forsigtig med blod og overbelastning, så det var godt du kom afsted, puha, det må have været hårdt, håber du har det godt. (ventede også tvillinger, men den ene gik til halvvejs igennem).

Anmeld

25. april 2013

kriknu

Kofoed. skriver:

Jeg skulle være meget forsigtig med blod og overbelastning, så det var godt du kom afsted, puha, det må have været hårdt, håber du har det godt. (ventede også tvillinger, men den ene gik til halvvejs igennem).

Jeg har godt hørt det(og læst), og har faktisk flere gange overvejet at skrive til dig, men jeg har simpelthen ikke vidst hvad jeg skulle skrive.

Nu da jeg så at du havde svaret gik jeg lige ind og læste din tråd fra  "årsdagen" det lyder så tåbeligt at sige, en årsdag er for mig positiv - men i dette sammenhæng kan det næppe kaldes positivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.