Newborn hvad synes du/i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Troldemommi

Vi fik taget billeder hos en fotograf da Johanne var 12 dage gammel og jeg vil ikke undvære de billeder for noget, navleskorpe fosterfedt og en baby der stadig er helt ny er bare noget ganske særligt  

jeg skal føde igen til August og vi skal afsted igen 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg bryder mig ikke om dem. De er alt for unaturlige og i min optik usmagelige. Jeg kan ikke forstå de skal have alt muligt i håret, vinger, ligge i en kurv og lign. Babyer er søde og dejlige i forvejen. Det er ikke nødvendigt med alle de accessories. 

men har ikke noget imod professionelt taget billeder - det skal blot være uden alt muligt tam tam. Så en mere naturlig udgave så kunne jeg godt finde på det som feks. det sidste billede. Det er rigtig fint

Anmeld

26. april 2013

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Maja84 skriver:

Synes noget er sødt, men bryder mig ikke om dem hvor der er en masse tiller taller stads også

Synes dog også det kan være meget dyrt, især hvis man skal have det taget alene og ikke kombinerer det med noget

Vi har fået lavet i forbindelse med månedsbilleder hvor der så er rabat. Hvor vi med min søn fik lavet ved 1-12 mdr ( for tidlig født så kunne ikke gå lavet tidligere) min datter har vi et newborn hvor hun er 5 dage gammel og så også 1-12 mdr der var fair pris fordi de begge var babystar og det var fast pris, hvor der så var rabat på ekstra billeder

hej maja

Du har et i noget af det kan blive for pyntet.. Det er jeg personligt heller ikke til

Må jeg spøger hvad i har givet for jeres års pakke, og hvad i har fået med i den? Hvor lang tids fotosesssion osv.. Jeg overvejer det er en pakke jeg skal tilbyde nemlig, og især efter der er så mange her der har skrevet de har har haft købt sådan en

God dag

Anmeld

26. april 2013

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Juliekp skriver:

Synes det er helt fantastisk og ville ønske vi havde gjort det med vores datter! 

Synes dog det kan være lidt dyrt, men i sådan en her situation er jeg ligeglad med prisen, da det er minder for livet og de søde bebser kun er nyfødte én gang, så synes klart det er pengene værd! 

Hej Hej 

DU har nemlig ret i det kan vævre ret dyrt.. 

Husk og få dem taget hvis i får er barn mere, også få taget nogen med store søster

Anmeld

26. april 2013

LilleChelle

Jeg synes ofte at de bliver for opstillede og babyerne for pyntede. 

- Newborn skal være naturlige .. 

Og nej, vi fik ikke taget. Vi er studerende og havde ganske enkelt ikke pengene til en fotosession her i Odense. Og vi fik ikke kørt til Vejle, hvor vi kunne få det billigere. 

Nu får vi taget månedsbilleder til 200 kr. for min. 20 redigerede billeder. 

Så ja, jeg synes 1500 kr. er dyrt. 

Anmeld

26. april 2013

pcoramt

Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:

Hejsa..

Jeg vil giv dig ret, synes mange køre med ret høje priser.. Dog at tag newborn billeder kan være en svær opgave

Hos mig koster det 1500kr også får man 20 redigeret billeder på en cd-rom.. Synes du det er dyrt?

Wow det er da super billigt.. Hvor i verdenen befinder du dig? Og hvad tager du for tvillinger?

Anmeld

26. april 2013

Miss Church

http://www.nikolajgrundtvig.dk/newborn-fotografering.html

Hvad synes du om newborn billeder?

Har du selv fået dem af taget, eller noget du kunne tænke dig?

Jeg elsker de billeder! 

Vi har fået det taget af vores piger. Synes det er et fantastisk minde at have 

Anmeld

26. april 2013

Kløver

hej maja

Du har et i noget af det kan blive for pyntet.. Det er jeg personligt heller ikke til

Må jeg spøger hvad i har givet for jeres års pakke, og hvad i har fået med i den? Hvor lang tids fotosesssion osv.. Jeg overvejer det er en pakke jeg skal tilbyde nemlig, og især efter der er så mange her der har skrevet de har har haft købt sådan en

God dag

Da vi er babystar er fotografering gratis, uanset hvor ofte, vi har feks været der ekstra i forbindelse med jul, dåb, fødselsdage, bryllup (hvor der også var rabat) selve babystar pakken er så en bog med plads til 24 billeder i str 9x12 og dvs vi har fået 2 billeder pr mdr. Derudover, er alle billederne vi bestiller ud over med rabat. Pakken koster 3600kr ialt for det år. Samtidig får bs børnene et gratis billede 13x18 hvert år, til deres fødselsdag hvor fotograferingen også er gratis
De plejer vist at sætte en time af, men vi tager ofte lang tid, uden de regner ekstra. Man er selv med til at vælge billederne, og om de skal være i feks farve, S/H, sepia, sepia med farve. Vi er rigtig glade for det, og de har tilbud om at newborn også er gratis, hvor man får et 13x18 gratis, og fotografering, og stadig, ligesom ved fødselsdagene også rabat på ekstra billeder. Den eneste grund til vires søn ikke fik newborn og først fik taget billede ved 1 mdr er, at han var for tidlig født og vi var indlagt, derfor var 1 mdr og newborn lidt det samme da han var 5 uger før tid og derfor var korrigeret alder nyfødt da han var en måned gammel vi vil helt sikkert gøre det igen næste gang, og ved de samme. Yderst god service, så kunderne hænger også ved på den måde

Håber det gav svar på lidt

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Skønne billeder. Men jeg sys bare det er det samme man ser alle steder. Babyer i "tingel-tangel" (skønne, smukke billeder slet ik noget der) Meeeen....

Jeg tager selv mine billeder af ungerne. Har ikke råd til at gå til fotograf med dem. Og jeg personligt sys De billeder jeg selv fanger er bedst (for jeg kender mine børn)

Anmeld

26. april 2013

Laulund87

Jeg synes barnet bliver helt væk i tæpper, huer, pandebånd osv osv. Så bliver det simpelthen alt for meget for mig.

En nyfødt der ligger nøgen uden en masse tilbehør, kan jeg gå med til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.