Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:
hej maja 
Du har et i noget af det kan blive for pyntet.. Det er jeg personligt heller ikke til 
Må jeg spøger hvad i har givet for jeres års pakke, og hvad i har fået med i den? Hvor lang tids fotosesssion osv.. Jeg overvejer det er en pakke jeg skal tilbyde nemlig, og især efter der er så mange her der har skrevet de har har haft købt sådan en 
God dag 
Da vi er babystar er fotografering gratis, uanset hvor ofte, vi har feks været der ekstra i forbindelse med jul, dåb, fødselsdage, bryllup (hvor der også var rabat) selve babystar pakken er så en bog med plads til 24 billeder i str 9x12 og dvs vi har fået 2 billeder pr mdr. Derudover, er alle billederne vi bestiller ud over med rabat. Pakken koster 3600kr ialt for det år. Samtidig får bs børnene et gratis billede 13x18 hvert år, til deres fødselsdag hvor fotograferingen også er gratis
De plejer vist at sætte en time af, men vi tager ofte lang tid, uden de regner ekstra. Man er selv med til at vælge billederne, og om de skal være i feks farve, S/H, sepia, sepia med farve. Vi er rigtig glade for det, og de har tilbud om at newborn også er gratis, hvor man får et 13x18 gratis, og fotografering, og stadig, ligesom ved fødselsdagene også rabat på ekstra billeder. Den eneste grund til vires søn ikke fik newborn og først fik taget billede ved 1 mdr er, at han var for tidlig født og vi var indlagt, derfor var 1 mdr og newborn lidt det samme da han var 5 uger før tid og derfor var korrigeret alder nyfødt da han var en måned gammel

vi vil helt sikkert gøre det igen næste gang, og ved de samme. Yderst god service, så kunderne hænger også ved på den måde
Håber det gav svar på lidt
Anmeld