Newborn hvad synes du/i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.007 visninger
22 svar
27 synes godt om
25. april 2013

Fotograf Nikolaj Grundtvig

http://www.nikolajgrundtvig.dk/newborn-fotografering.html

Hvad synes du om newborn billeder?

Har du selv fået dem af taget, eller noget du kunne tænke dig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Benjamins'mor

Synes det er rigtigt sødt, men ofte alt for dyrt. Vi fik ikke taget med vores søn.

Anmeld

25. april 2013

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Benjamins'mor skriver:

Synes det er rigtigt sødt, men ofte alt for dyrt. Vi fik ikke taget med vores søn.

Hejsa..

Jeg vil giv dig ret, synes mange køre med ret høje priser.. Dog at tag newborn billeder kan være en svær opgave

Hos mig koster det 1500kr også får man 20 redigeret billeder på en cd-rom.. Synes du det er dyrt?

Anmeld

25. april 2013

Moma

Vi fik ikke taget newborn billeder. Men vi fik taget månedsbilleder af vores børn. Dem har vi hængende i stuen og er rigtigt glade for at have. 

Det kan godt være 1500,- ikke er dyrt for så mange billeder (synes jeg ikke). Men det er dælme mange penge - forstår du, hvad jeg mener? Det er det, tror jeg, der holder mange tilbage. 

Anmeld

25. april 2013

Benjamins'mor

Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:

Hejsa..

Jeg vil giv dig ret, synes mange køre med ret høje priser.. Dog at tag newborn billeder kan være en svær opgave

Hos mig koster det 1500kr også får man 20 redigeret billeder på en cd-rom.. Synes du det er dyrt?

Ja, det synes jeg faktisk.
Har set andre steder billigere end det, og der får man også nogle fremkaldte billeder med i prisen.

Anmeld

25. april 2013

Kløver

Synes noget er sødt, men bryder mig ikke om dem hvor der er en masse tiller taller stads også

Synes dog også det kan være meget dyrt, især hvis man skal have det taget alene og ikke kombinerer det med noget

Vi har fået lavet i forbindelse med månedsbilleder hvor der så er rabat. Hvor vi med min søn fik lavet ved 1-12 mdr ( for tidlig født så kunne ikke gå lavet tidligere) min datter har vi et newborn hvor hun er 5 dage gammel og så også 1-12 mdr der var fair pris fordi de begge var babystar og det var fast pris, hvor der så var rabat på ekstra billeder

Anmeld

25. april 2013

Juliekp

Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:

Synes det er helt fantastisk og ville ønske vi havde gjort det med vores datter! 

Synes dog det kan være lidt dyrt, men i sådan en her situation er jeg ligeglad med prisen, da det er minder for livet og de søde bebser kun er nyfødte én gang, så synes klart det er pengene værd! 

Anmeld

25. april 2013

Maja_4000

Moma skriver:

DDeVi fik ikke taget newborn billeder. Men vi fik taget månedsbilleder af vores børn. Dem har vi hængende i stuen og er rigtigt glade for at have. 

Det kan godt være 1500,- ikke er dyrt for så mange billeder (synes jeg ikke). Men det er dælme mange penge - forstår du, hvad jeg mener? Det er det, tror jeg, der holder mange tilbage. 

Det samme her vi elsker de månedbilleder vi fik taget .. Dog fortryderjeg lidt at vi ikke bruge de par tusind på nogle newborn billeder :s

Anmeld

25. april 2013

MorEllen

På en måde synes jeg det er vakkert og rørende med de helt nyfødte der ligger der, på fine underlag med søde detaljer på sig. Så uskyldig og ubeskyttet. Men samtidig synes jeg, at nettop det at de er så ubeskyttet gør det så unaturlig.. Så jeg kan bedst lide de billeder hvor baby ligger tæt indtil mors eller fars bryst osv.

Og nej, vi har ikke fået taget sådanne billeder selv.

Anmeld

25. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Det er rigtig flotte og søde billeder men jeg personligt bryder mig ikke om at de små babyer skal pyntes med alt muligt. Det bliver for meget "opstillet" hvis du forstår hvad jeg mener. Hvorfor ikke bare lade baby være så naturlig som mulig?? Ligesom de billeder hvor moderen og faderen er på, hvor faderen har baby på sin arm og det sidste billede. Det kan jeg bedre lide end de andre. Men hver sin smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.