Spark nu baby!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Louise Jørgensen

Christina89 skriver:

Jeg er førstegangsgravid og mærkede første gang et lille puf, da jeg var 17+6 I starten var jeg heller ikke sikker på, om det virkelig var baby, jeg kunne mærke, men har efterhånden mærket disse små puf stort set hver dag, så det må være det

Dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Louise Jørgensen

MiichellaMalou skriver:

Håber det men min moderkage ligger også ud mod maveskindet så der går nok noget tid

Så må du også vente i spænding

Anmeld

25. april 2013

Victoria2013

Jeg er også førstegangsgravid og er ret sikker på jeg mærkede lillepigen før MD scanningen... og nok et par uger før. Der gik bare lidt tid før jeg forstod at det var hende jeg kunne mærke  

Men vil tror jeg var i uge 17 da jeg først begyndte at mærke hendes småbitte smølfespark - som siden har udviklet sig en del, nu griber jeg mig selv i at tænke om hun ikke bare engang imellem skal slappe lidt af

Anmeld

25. april 2013

Louise Jørgensen

Kia2013 skriver:

Jeg er også førstegangsgravid og er ret sikker på jeg mærkede lillepigen før MD scanningen... og nok et par uger før. Der gik bare lidt tid før jeg forstod at det var hende jeg kunne mærke  

Men vil tror jeg var i uge 17 da jeg først begyndte at mærke hendes småbitte smølfespark - som siden har udviklet sig en del, nu griber jeg mig selv i at tænke om hun ikke bare engang imellem skal slappe lidt af

Dejligt. Det er også svært når man ikke ved hvordan det egentlig føles. Ja har da også hørt at det kan blive irriterende/ ubehageligt når de bliver store og sparker for meget...

Anmeld

25. april 2013

mommy1991

Louise Jørgensen skriver:

Ja et er tålmodigheden det kniber med glæder mig også til min kæreste kan mærke det ude på maven.

Kan jeg godt forstå Min kæreste mærkede ham første gang i 22. uge, mener jeg.. Men det er svært i starten, fordi de stopper når man lægger hånden på Drille, drille! Men, nu er jeg i 27. uge og nu kan man ovenikøbet se det udenpå maven, hvordan maveskindet danser - det er SÅ sjovt

Anmeld

25. april 2013

Mother-love

Jeg mærkede Isabella første gang da jeg var 15+5 eller rettere både kæresten og jeg gjorde. Så første gang jeg mærkede hende var det også udenpå maven. Selvom det var min første graviditet.

Anmeld

25. april 2013

Louise Jørgensen

emmagirl skriver:

Kan jeg godt forstå Min kæreste mærkede ham første gang i 22. uge, mener jeg.. Men det er svært i starten, fordi de stopper når man lægger hånden på Drille, drille! Men, nu er jeg i 27. uge og nu kan man ovenikøbet se det udenpå maven, hvordan maveskindet danser - det er SÅ sjovt

Dejligt.. det lyder så hyggeligt

Anmeld

25. april 2013

Louise Jørgensen

michelledam skriver:

Jeg mærkede Isabella første gang da jeg var 15+5 eller rettere både kæresten og jeg gjorde. Så første gang jeg mærkede hende var det også udenpå maven. Selvom det var min første graviditet.

Det var da også dejlig tidligt

Anmeld

25. april 2013

Mother-love

Det var da også dejlig tidligt

Ja det var det. Havde slet ikke ventet det så tidligt. Kæresten og jeg små slags lidt på sofaen og skrald grinede. Hvor jeg mærkede det første spark og blev helt forskrækket. Kæresten lagde hånden på min mave og så sparkede hun igen. Min kæreste blev ligeså paf for han troede jeg tog pis på ham. Fra den dag mærkede jeg hende hver eneste dag.

Anmeld

26. april 2013

AnthonsMor

Hej Piger..

Jeg er idag 17+0 med min lille dreng. Indimellem sys jeg jeg har en underlig følelse i maven- somom der er noget der "rører på sig" som ikke er en følelse jeg kender fra før.. MEN ved ikke om det er ren indbildning

Anyways- hvornår begyndte jeres små, at give sig til kende derinde?

Obs. Jeg er førstegangsgravid og moderkagen ligger ud til siden, så den dækker ikke for baby!

Uge 22 mærkede jeg liv først gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.