Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise Jørgensen skriver: Spændende.. det er åbenbart ret forskelligt fra person til person.. Men tror det bliver rart lige at få en daglig fra Baby om at alt er ok derinde. Tænker det må blive meget mere virkeligt.
Spændende.. det er åbenbart ret forskelligt fra person til person.. Men tror det bliver rart lige at få en daglig fra Baby om at alt er ok derinde. Tænker det må blive meget mere virkeligt.
Ja det er meget forskelligt. Jeg er også førstegangs gravid og min jordemoder fortalte at man skulle forvente at mærke liv omkring uge 20. Men du har noget at glæde dig til, det er super dejligt at mærke liv hver dag og som du skriver, så bliver det meget mere virkeligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden mærkede jeg hende første gang 17+4 - nu er jeg anden gangs gravid og har mærket lillefisen den sidste måneds tid (ca. 15+4 var jeg denne gang)
Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden mærkede jeg hende første gang 17+4 - nu er jeg anden gangs gravid og har mærket lillefisen den sidste måneds tid (ca. 15+4 var jeg denne gang)
Hold da op.. det var da dejlig tidligt. Lucky you
malle23 skriver: Ja det er meget forskelligt. Jeg er også førstegangs gravid og min jordemoder fortalte at man skulle forvente at mærke liv omkring uge 20. Men du har noget at glæde dig til, det er super dejligt at mærke liv hver dag og som du skriver, så bliver det meget mere virkeligt.
Det samme sagde min Jordemoder mht. uge 20- dog kunne det også være lidt senere end det. Ja glæder mig vildt meget Graviditeten har langt fra været en dans på roser- så det er bestemt de små "gode" øjeblikke jeg ser frem til.
Hej Piger.. Jeg er idag 17+0 med min lille dreng. Indimellem sys jeg jeg har en underlig følelse i maven- somom der er noget der "rører på sig" som ikke er en følelse jeg kender fra før.. MEN ved ikke om det er ren indbildning Anyways- hvornår begyndte jeres små, at give sig til kende derinde? Obs. Jeg er førstegangsgravid og moderkagen ligger ud til siden, så den dækker ikke for baby!
Hej Piger..
Jeg er idag 17+0 med min lille dreng. Indimellem sys jeg jeg har en underlig følelse i maven- somom der er noget der "rører på sig" som ikke er en følelse jeg kender fra før.. MEN ved ikke om det er ren indbildning
Anyways- hvornår begyndte jeres små, at give sig til kende derinde?
Obs. Jeg er førstegangsgravid og moderkagen ligger ud til siden, så den dækker ikke for baby!
1. gang var jeg i uge 16+ og martin mærkede ca 20+, moderkage mod ryggen
2. gang var jeg i uge 12+(fik dog små blide puslen i uge 9) og Martin mærkede i uge 17+, moderkage ud mod maven
Baby2påvej skriver: 1. gang var jeg i uge 16+ og martin mærkede ca 20+, moderkage mod ryggen 2. gang var jeg i uge 12+(fik dog små blide puslen i uge 9) og Martin mærkede i uge 17+, moderkage ud mod maven
Hold da op Tina- de var da også tidligt med begge piger IHHHHH tålmodighed altså!!!!!
Louise Jørgensen skriver: Hold da op Tina- de var da også tidligt med begge piger IHHHHH tålmodighed altså!!!!!
Ja de må kunne finde de tynde steder haha.
men pludselig så banker han på. Så fantastisk I starten kan det godt føles som plasken af en fisk
Louise Jørgensen skriver: Hej Piger.. Jeg er idag 17+0 med min lille dreng. Indimellem sys jeg jeg har en underlig følelse i maven- somom der er noget der "rører på sig" som ikke er en følelse jeg kender fra før.. MEN ved ikke om det er ren indbildning Anyways- hvornår begyndte jeres små, at give sig til kende derinde? Obs. Jeg er førstegangsgravid og moderkagen ligger ud til siden, så den dækker ikke for baby!
MiichellaMalou skriver: Er også første gangs gravid og er 18+0 imorgen og jeg tror ikke jeg har mærket min basse endnu
Er også første gangs gravid og er 18+0 imorgen og jeg tror ikke jeg har mærket min basse endnu
Ihh altså... men mon ikke også snart der kommer et spark til dig?
Louise Jørgensen skriver: Ihh altså... men mon ikke også snart der kommer et spark til dig?
Jeg er førstegangsgravid og mærkede første gang et lille puf, da jeg var 17+6 I starten var jeg heller ikke sikker på, om det virkelig var baby, jeg kunne mærke, men har efterhånden mærket disse små puf stort set hver dag, så det må være det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128